Karsten Nonbo

Ventres medlem af af trafikudvalget og medlem af Færdselssikkerheds-kommissionen, Karsten Nonbo, der er én af arkitekterne bag klippekortet for fartoverskridelser, kommer nu til at smage egen medicin, da han er taget for at overskride hastigheden med hele 18 km/t i Haslev, hvor man ellers kun må køre 50 km/t.

Jeg synes det er helt fint, at politikerne også får et rap over fingrene, når de bryder loven, som Karsten Nonbo har gjort det og minder ham om, at kørsel i en byzone, ikke er en motorvej:

4 responses to “Karsten Nonbo

  1. Man ka jo ik rigtig sige der er nogen sag i det – han har kørt for stærkt og tager så vidt vides sin straf.

  2. Jeg er helt enig med Henrik og det lader da heldigvis til, at oppositionen ikke begynder at lave et kæmpenummer ud af det.

    /Leif

  3. Ja, det er helt fint at de får et rap over fingrene, men jeg synes nu samtidig også det ville være ganske voldsomt, hvis han på den baggrund skulle tage sin afsked. I så tilfælde synes jeg måske ikke der er sammenhæng i tingene. Jeg vil mene det bedste er når “the punishment fits the crime” og det synes jeg ikke er på tale her.

    Men han har vist heller ikke tænkt sig at tage sin afsked.

  4. Tina Thomsen

    Enig – reglerne gælder for alle. Heldigvis.

    http://www.tinathomsen.wordpress.com

Skriv et svar

