Jean Michel Jarre

Den geniale elektroniske franskman kommer til København og giver to koncerter i starten af april 2008 og på Jyllands-Posten er det nu muligt at se udpluk fra den tilsvarende koncert i Paris fra d. 13/12-07.

Sidst han gæstede Danmark var i forbindelse med H. C. Andersen showet, som nok mest af alt kom til at handle om, hvor meget Tina Turner skulle have for at optræde i samme forbindelse. Før det var det byen Vrå der havde besøg af ham, som også blev vist live på Zulu samme aften.

Nu er det altså Falkoner Salen der ligger lokale til, og jo, jeg har skam købt billet dertil. Imens kan du nyde musikken fra enten Paris eller studiet ved at se filmen fra Youtube herunder:

9 responses to “Jean Michel Jarre

  1. Jeg synes det virker lidt tamt at se ham på så “intimt” et spillested som Falconer Salen, når han nu er vant til at optræde for millioner ad gangen…

    Hvordan gik det i øvrigt til T.O.P. koncerten i går? Eller du fik måske (ligesom mig) heller ikke købt billet i tide?

    Godt at du er tilbage… Jeg ville ikke kunne overleve 5 uger uden computer!

  2. @M-alo: Ud fra det viste i Paris, ser det nu ud til at virke ganske udmærket, selvom de fleste nok sætter ham i forbindelse med kæmpekoncerterne i Lyon, Paris, London og i Huston og ved pyramiderne i Egypten.
    Det med T.O.P. fik jeg ikke gjort så meget ved grundet 5 uger uden computeren, så jeg ved ikke så meget om selve koncerten…

    Det, der hjalp lidt på min overlevelse uden computer er, at der ikke er særlig langt til nærmeste bibliotek (200 meter) og de stiller gratis computere til rådighed for brugerne), mens ellers tak 🙂

  3. Maltesen

    Jeg forstår ikke hvorfor, men dine kommentarer på min blog kommer ikke direkte ud.

    Det er ikke fordi jeg holder dem tilbage, det har jeg ingen grund til, men jeg kan ikke forstår, hvorfor det sker

  4. @Gülay Kocbay: Det kan have noget med dine indstillinger at gøre på wordpress.com eller, at jeg har fået udskiftet dele af computeren hen over de sidste 5 ugers tid eller, at der er en fejl et sted ovre hos drengene hos wordpress, for jeg har bemærket det flere steder i dag…

  5. Ja, der har hidtil ikke været noget galt, så jeg forstår ikke, hvorfor det netop er dine, der bliver tilbageholdt, har set det hele igennem, men kan ik finde ud af, hvor fejlen er…

  6. Hej

    Jeg er stor fan af Jean Michel Jarre, er der nogen som ved om der er flere billetter tilbage? og hvem som forhandler dem? Jeg ved ikke om jeg er havnet et forkert sted. Men det handler om Jean Michel Jarre, så helt forkert kan det vel ikke være :o)

    Med venlig hilsen

    Michael Jakobsen

    http://www.dongsted.dk

  7. @Michael: Det gør billetnet og, hvis du skal med til koncerten med JMJ, skal du nok suse ned på det nærmeste postkontor med billetnet dagen i morgen med mindre du bor i nærheden af København og har mulighed for at ligge vejen forbi Københavns Hovedbanegård, hvor de har åben indtil kl. 16. i eftermiddag. Ellers kan billetterne bestilles/købes over billetnet.dk

  8. Well hvorfor ikke bare surfe ind på http://www.billetnet.dk og reservere dem eller købe dem ? Det er nemmere og hurtigere.

    Der er stadig få billetter

  9. Jean Michel Jarre-billetter sælges (Skive)
    Jeg er brændt inde med to stk. billetter til Jean Michel Jarre’s Oxygen Tour i Skive i morgen, torsdag d. 10. April.
    Originalpris 795,00/stk, udsolgt på 15 min.

    Sælges for 500,- stykket.

    Skriv en mail til espen.nielsen@gmail.com
    eller ring på 25330433

Skriv et svar

