Computer break down

Desvære har min computer og især dens hardware valgt at stige af ræset, så fra i morgen fredag og ca. 14 dage frem er jeg uden computer. Det viser i, at den pludselig lukker helt umotiveret ned, blæseren lammer, så jeg har overvejet høreværn og forskellige aldrig ting, som en computer ikke bør gøre…

Derfor vil der også i mellemtiden være slukket for kommentarer indtil computeren er hjemme igen…
5 responses to “Computer break down

  1. Hej Maltesen,

    Du må skifte til Mac – har aldrig haft en Mac, der gik i stykker, i hvert fald ikke endnu… 7-9-13 :o)

    /Leif

  2. Nej da… hvorfor går der hele 14 dage?

  3. @Leif: Desværre ligger en Mac lidt uden for min økonomiske formåen lige nu, selvom det har strejfet mine tanker 😦 – dog har jeg faktisk kendskab til personer, der har været ude for at deres Mac, er gået helt ned, som f.eks. min egen søsters…

    @Brian: Den bliver afhentet i dag og jeg får den tilbage om ca. 14 dage…

  4. Det er mildest talt skide træls, når den slags sker.

    Min bærbar gik død efter 1 år, hvorefter den blev sendt til reparation ved Zepto. Det tog i omegnen af 2 måneder… for at skifte 1 harddisk.

    Da den endelig døde efter 2 år, gik jeg tilbage til en stationær. Den kan jeg selv få reservedele til at fixe, hvis der sker noget. Så må jeg have fundet mig en ultra billig bærbar, som kan klarer de par timer månedlig, hvor jeg har brug for sådan en.

  5. dit PC-nedbrud bliver desto mere ærgerligt, nu hvor du ikke kan kommentere på NA’s spektakulære deroute. 40 procent af folketingsgruppen er hoppet af på under 2 uger. Nærmest en perfekt modsatrettet bevægelse i forhold til et lille år siden, da opslutningen bag partiet steg med samme hast. Easy come, easy go.

Skriv et svar

