Koncertåret 2008 er i gang

Godt nok er vi lige kommet ind i 2008, men flere koncerter står allerede for døren for mit vedkommende, hvor jeg skal ud og lytte til en masse fantastisk musik. Lige nu ved jeg, at jeg både skal til koncert med Tower of Power d. 15. februar

og præcis et døgn efter står den ikke på koncert men på show med The Australian Pink Floyd Show, som jeg ikke før har hørt noget om, men gå galt i byen gør man nok ikke med noget, der drejer sig om Pink Floyd (som jeg har hørt én eneste gang tilbage i Parken i 1994).

Det var også meningen at tage til koncert med Danmarks Kedeligste Orkester ugen efter, men men…

The Australian Pink Floyd Show kan nydes her, hvis du skulle overveje at tage til koncerten:

6 responses to “Koncertåret 2008 er i gang

  1. Tower of Power bliver nice. Hvem der bare havde råd til koncerter…

  2. @Clemen: I så fald bliver det anden gang for mit vedkommende, da jeg sidst hørte dem for at par år siden samme sted og med stort set den originale besætning på de centrale pladser…

  3. ….og jeg oplevede Roger Waters´ “Dark Side of the Moon” show i Sønderborg i Maj. Det var ganske enkelt fantastisk.

    God fornøjelse med det der aussiefloyd-show-ting.

  4. @Allan: Han er den eneste fra det rigtige Pink Floyd, som jeg mangler at opleve live. Tak🙂

  5. Jammen så ses vi jo nok til Tower Of Power😉

  6. @M-alo: Nemlig🙂

Skriv et svar

