Så kom vinteren

Så har vinteren endelig ramt Hovedstaden efter vejret har haft omdannet byen til den én stor skøjtebane tidligere på dagen – lige nu vælter sneen ned i store mængder, inden det senere på natten bliver til regn (efter, hvad de kære meteorologer påstår). Sådan ser der ud uden for mit vindue:

11 responses to “Så kom vinteren

  1. Dejlige billeder! Ja, jeg kunne godt gå ud, men jeg er dårlig 😦 Nu må vi se, hvordan det går – ellers kommer der vel sne igen, jeg kan fotograferer! Tak for din hilsen!

  2. @Deborah: Velbekommen og god bedring 🙂

  3. Ja herovre på vestkysten var der for ca. 1½ time siden 4 plusgrader og ikke skyggen af sne. Dejligt 🙂

  4. @Henrik: Hellere sne om vinteren en plusgrader – det er måske bare mig?

  5. Der var også sne i Hedensted i går eftermiddags og aften. Nissen fik brugt sin nyindkøbte sneskovl for første gang.

    Det er hårdt arbejde sådan pludselig at bo i hus…. 😉

  6. @Brian: Fandt du nogle musklegrupper du ikke kendte til i forvejen 😉 – her. hvor jeg bor, har vi folk til den slags 🙂

  7. Tina Thomsen

    Ja, det blev en kort fornøjelse. I dag er alt hvad der var vidt tilbage til de normale vinterfarver. I hvert fald i Gentofte.

  8. @Tina Thomsen: Det samme herude på hovedøen Amager, hvor farverne er gråt i gråt 😦

  9. Ja, der var da vist også sne her i Århus i går, men i dag var det væk igen.

  10. @Lars: Do her…

  11. Wow, dejlige billeder…

Skriv et svar

