Sommerens gemmested?

Jeg ved ikke med jer andre, men den her tiltaler ikke ligefrem mig….

10 responses to “Sommerens gemmested?

  1. Minder mig lidt om Jim Carrey i Ace Ventura 2. Total griner….

    Men ellers – nej, ikke ligefrem tiltalende.

  2. @Brian: Nemlig😉

  3. Brian: ja, det var også min første tanke. Det er sikkert den de spiller lidt på..🙂

  4. @Mikael: Tvivler…

  5. Tina Thomsen

    Beklager, måske er det mig, jeg forstår simpelthen ikke budskabet i reklamen. Vi må håbe, at der er nogen der har tænkt tanken til “ende”.

    http://www.tinathomsen.wordpress.com

  6. @Tina Thomsen: Jeg kunne godt komme med et par mulige løsninger på den, men har ærlig talt ikke lyst til at tænke tanken til “ende”…

  7. Den kreative hos Spies’ reklamebureau må vist have fået lidt for meget glögg og champagne på det sidste :o)

    /Leif

  8. @Leif: Et eller andet er gået galt…

  9. Stod i kulden (vind der føles som -20 grader) i torsdags og kiggede på en reklame med vand og palmer, mens jeg ventede på toget – det var tortur.

  10. @Lars: Der er ikke noget, der hedder dårligt vejr, men dårlig påklædning😉

Skriv et svar

