Året der gik

Som svar på Nissens oplæg om, hvordan hans år gik, kommer her en top 5 over, hvordan mit eget år er gået.

Rejse med Hurtigruten m.v.

Årets helt klart største oplevelse var turen til Norge, hvor vi sejlede med Hurtigruten fra Bergen til Kirkenæs, det vil dog sige at resten af familien steg af i Berlevåg hos min fars familie, mens jeg selv tog resten af turen til Kirkenæs og retur til Berlevåg alene. Både oplevelserne sammen og alene, er nogle som jeg aldrig vil glemme. Og til Norge håber jeg at komme igen.

En gemmengang af dagene deroppe, kan læses i juni 2007.

koncerter.

Koncertåret 2007 har budt på forskellige koncerter som Karl Bartos (Rust), Pet Shop Boys (Tivoli), Suzanne Vega (Amager Bio), TV-2 (Rådhuspladsen) – alle vidt forskellige hvad angår stil og oplevelse. Sidst nævnte koncert kan ses på Facebook, hvad man er så heldig at have en profil der og være medlem af TV2Fan…

Mærværdigheder.

Visse flyselskabers fly, der har det med at lande på måder, som vist ikke står i instruktionsbogen for piloter, gør af folk fatter interesse for de videoer, som jeg har lavet på Youtube. Sagde jeg forresten noget med Dash 8 Q400?

Oven i det kommer hele misæren omkring Michael Rasmussen, som mange var fortørnet over, at han blev smidt ud af Tour de France 2007. Herefter arrangerede en dopingdømt og tidligere cykelrytter en hyldesttur til ære for ham oppe i Charlottenlund, hvor 30. – 35.000 mennesker hyldede ham som den moralske vinder af Touren. Gad vide om de ville gøre det samme i dag?

Sidst, men ikke mindst var 2007 præget af moralske tømmermænd, når det kommer til fodbold. Jeg var selv blandt de mange, som ville have en fornøjelig aften inde i Fælledparken, lige indtil Fodboldtossen (godt hjulpet af Christian Poulsen) brød ind i kampen og lod dermed svenskerne vinde kampen.

Sygdom.

Dette var også året, hvor jeg både blev ramt af en fibersprængning i ryggen og en efterfølgende prolaps.

Mange ting kan sikkert nævnes i et sådant indlæg, men heldigvis sidder alle oplevelserne på indersiden af nethinden…

Skriv et svar

