Efter gaveræset

Julen er ovre og gaverne er pakket ud (hvis de ikke lige skulle byttes). Sådan ser min gaveliste ud:

* Bruce Springsteen billet til Parken d. 29. juni 2008

* Gavekort til Tøjeksperten

* Diverse bøger (skal ombyttes til én bog om fotografering)

* Gavekort til Fona (skal omsættes til noget musik)

* 5 flaske vin fra diverse klienter

8 responses to “Efter gaveræset

  1. Een bog om foto. Godt valg – hvilken mon?

  2. @Allan: Alle gode forslag er velkomne 🙂

  3. Hmm – Politikens Store Bog om Foto indeholder lidt om alt.

    Ellers er min “fotobibel” Susan Sontags “On Photography” – men den er godt nok noget langhåret.

    Hvis man godt kan lide at se på mange slags fotografi gennem mange år, er “The Photography Book” fra Phaidon et bud.

  4. Cool med gavekort til Fona, hvad skal du have? 🙂

  5. @Allan: Jeg tror det bliver Politikens Store Bog om Foto, der kommer til at ende på reolen 😉

    @Mikael: Det blev lidt Led Zeppelin med Mothership, Grinderman og U2 med The Josha Tree i den helt specielle udgave med 2*CD og 1 DVD.

  6. Fine gave

  7. Malte: Det lyder som en dejlig blanding. 🙂

  8. @Tina: Du kommer ikke til at høre mig brokke mig 😉

    @Mikael: Gavekort er altid geniale, når de tranformeres om til sådanne ting – jeg har dog spædet lidt til 🙂

Skriv en kommentar