And the winner is…

Hen over den sidste del af efteråret/vinteren 2007 har jeg deltaget i Udfordringen på Berlingske.dk, hvilket jeg har gjort nogle gange, men uden at vinde noget som helst. Men, denne gang, hvor jeg blev udfordret af Nikolaj, har jeg sørme vundet en Stelton kande med tilbehørende mælkekande og sukkerskål. Kaffekanden kan man altid bruge, mens resten nok kommer til at samle støv på en hylde, da jeg ikke bruger nogen form for tilsætningsstoffer i kaffen…

7 responses to “And the winner is…

  1. Så må du invitere nogle gæster der bruger tilsætningsstofferne. Tillykke.

  2. Fedt nok. Synes det er en udmærket quiz de laver hvert år!

  3. @Fru Green: Problemet er, at de fleste jeg kender kun drikker kaffe uden mælk eller sukker…

    @Mikael: Især, når man vinder😉

  4. Orv… det er ellers et pænt sæt der! Tillykke med det.🙂

  5. @Brian: Tak. Billedet er bare fundet på det store net😉 – om det lige bliver den udgave eller i plastik, skal jeg nok fortælle, når det er ankommet…

  6. Godt gået – det var da en dejlig gave.

    http://www.tinathomsen.wordpress.com

  7. @Tina: Det synes jeg også, selvom den først dukker op i det nye år🙂

Skriv et svar

