Et jubilæum på bloggen

Siden jeg for mere en 3 år siden satte mig for at blogge, er det blevet til 1000 indlæg fra min side (dette er faktisk nummer 1001, hvilket gør posten om de meget læste “amagernummerplader” til indlæg nummer 1000!), mens det er blevet til 38534 kommentarer fra jer læsere og svar fra min side, hvilket ikke er så dårligt.

I årene der er gået, er det både blevet til indlæg om politik, sport, katten, familien, livet, universet og alt midt i mellem disse to poler.

Derfor vil jeg ikke rose mig selv, men alle jer, der er med til at give bloggen liv og grund til at fortsætte.

15 responses to “Et jubilæum på bloggen

  1. tiløk med den runde dag.🙂

  2. Ja, til lykke med jubilæet. Godt gået – der findes for mange blogs der åbner i en tilstand af eufori og lukker tre måneder senere.

    Din er en af undtagelserne.

  3. @Allan: Takker🙂

    @ Allan Ricewood: Tak. Da jeg startede i sin tid, havde jeg overhovedet ingen anelse om, hvad jeg kastede mig ud i, men jeg er da godt tilfreds med det, jeg er kommet frem til😉

  4. @Tina: Tak for det🙂

  5. Tak tak, tillykke og glædelig jul!

  6. @Preben: Tak skal du have og i lige måde🙂

  7. Tillykke med det, Malte.

    btw – så er jeg snart klar til housewarming😉

  8. @Brian: Takker🙂 – var det en orkidé I ønskede jer til housewarming😉

  9. Tillykke med jubilæet. Det betyder jo at du har fået i gennemsnit ca. 38,5 kommentarer pr. blogindlæg!! Jeg er meget imponeret.

    Jeg har ikke blogget så længe som dig og min erfaring er, at kommentarer er svære at få – måske fordi jeg oftest har blogget til et meget snævert publikum. Men hvad tror du er hemmeligheden til at få flere kommentarer til sin blog? Har du nogle tricks :-)?

    Jeg spørger både af nysgerrighed, og fordi jeg netop har startet en blog om at blogge på http://omblog.wordpress.com . Jeg blogger selv både privat og professionelt på http://www.daimi.au.dk/~therese og http://www.version2.dk/blogs/theresehansen.

  10. @Therese: Over de mere end 3 år jeg har blogget, har jeg hen af vejen målrettet bloggen med de emner, som har mine interesser, skrevet kommentarer på andres blogs, og sørget for at tilmelde bloggen på forskellige søgemaskiner samt blogbot.dk. Efterhånden du får postet indlæg på bloggen kommer de også på diverse søgemaskiner og dermed får andre også mulighed for at læse dem.

  11. Tak for svaret. Det er godt at høre fra en med erfaring på området.

  12. @Therese: Velbekommen🙂

Skriv et svar

