Efter Julefrokosten

Årets julefrokost med arbejdet blev denne gang afholdt i Krøgers Have på Frederiksberg ved foden af Valby Bakke på en ganske kølig fredag aften, hvor vi var 13 mand m/k afsted. En anmeldelse af stedet, kan læses på MitKBH. Dog skal det bare siges, at det nok er sidste gang jeg er forbi der…

2 responses to “Efter Julefrokosten

  1. Jeg kan ikke komme ind på MitKBH og læse anmeldelsen, men jeg går ud fra at det er maden eller betjeningen du har noget at udsætte på når du skriver, at det nok er sidste gang du har været dér…
    Min egen julefrokost med firmaet var heller ikke nogen succes for mig rent madmæssigt. Vi fik tapas på en spansk restaurant… 13 retter, og deraf var der 3 eller 4 retter jeg rent faktisk kunne lide, og portionerne var i sagens natur ikke ret store, så det er den første julefrokost jeg er gået sulten hjem fra!

  2. Det har nok været serveren, som har kørt lidt langsomt, for jeg kom ind i 3. forsøg😉 – tapas har jeg intet imod, men måske ikke lige til en julefrokost. Sidste år var vi på kinesisk restaurant på Vestbrogade og året før på Ankara i Krystalgade. Begge steder med god succes. Efterfølgende har vi så været på ølbar bag H. C. Ørstedsparken, hvor det ikke handlede om at hælde indenbords, men om at nyde og andre steder.

Skriv et svar

