Klar til Bossen i Parken

Siden jeg for nogle dage siden læste i en dansk avis, at Bruce Springsteen ville gæste landet igen til sommer, har der hos mig ikke været nogen tvivl om, at jeg skulle med til netop den koncert, da jeg ikke har været til nogen af hans koncerter siden den sidste med The E-Street tilbage i sommeren 1999.

Derfor troppede jeg op foran den lokale Fona, der ligger inden i et center. Jeg undrede mig godt nok over, hvorfor der ikke stod nogen som helst andre foran butikken, da jeg stillede mig der kl. 07.30 her til morgen. Svaret kom ca. en halv time senere, da større flok af mennesker kom nede fra en af de andre indgange. Den første i den gruppe havde stået foran indgangen siden kl. 05.00 i morges og var for at sige det temmelig pænt, ret så gnaven på mig, fordi jeg var havnet foran ham i køen. Noget, som jeg efter min mening ikke kunne gøre så forfærdelig meget ved, da det åbenbart var en kommunikationsbrist mellem den pågældende Fona og centervagterne.

Det kort af det lange var, at jeg blev stående der, hvor jeg nu stod, da jeg ikke kan påtage mig den førnævnte skyld, da indgangen, hvor jeg gik ind, nu engang var åben.

Tiden gik sin langsomme gang i mod kl. 10.00, hvor butikken åbnede og jo tættere på tidspunkt vi kom, jo mere nervøse blev mængden, da det åbenbat har været nomalen at dele nogle billetter ud med nummer på, så ingen blev snydt. Det gjorde de bare ikke denne gang, hvilket nogle blev lidt harme over.

Da klokken 10.00 blev Fona butikken åbent, folk stimmelde sammen i køen til billetsalget og, jo. Jeg skal igen til koncert med Bossen d. 29. juni 2008.

8 responses to “Klar til Bossen i Parken

  1. @M-alo: Skal nok huske at tage nogle billeder deroppe fra🙂 – de var ellers lige ved at prakke mig de andre ståpladser på indtil vi gjorde opmærksom på, hvad de andre kostede. For dem havde de slet ikke printet ud på forhånd, men fik dem heldigvis🙂

  2. Og så oven i købet i den sektion som jeg havde håbet på at få plads i… Jeg må så nøjes med den bagerste del af plænen!

  3. Sommetider er man bare heldig det skal nok blive en fed koncert.

  4. @Jonna: Det tror jeg på🙂

  5. Aah – hvor fedt. Rigtig god fornøjelse.

  6. @Allan: Det håber jeg🙂

  7. Bare det var mig… Jeg var sidst til Springsteen i “Idrætsparken” ca. 1985, dengang vi alle sammen hørte “Dancing in the Dark”.

  8. @Hanne: Det var dengang jeg så småt begyndte at lære hans musik at kende…

Skriv et svar

