Dette er dagen

I dag er det 1½ måned siden, at jeg blev ramt af den fibersprængning og den efterfølgende prolaps, der har afholdt mig fra at arbejde og lave de ting, som jeg ellers holder meget af.

Det jeg kan glæde mig over er, at jeg gået hos en ganske fremragende kiropraktor for hvem det er lykkedes at sætte min ryg helt på plads igen og jeg fik nogle øvelser til at hjælpe med at få sat ryggen på plads og jeg derfor kan bevæge mig rundt som før. Dog skal jeg stadig være varsom med at lave tunge løft, hvor jeg kommer ud i ydrestilling med ryggen. Og jeg er heller ikke begyndt på at cykle – endnu. Tilgengæld må jeg starte på arbejdet igen i overmorgen, hvilket jeg af naturlige grunde glæder mig usigeligt meget til.

I aften vil jeg bare glæde mig over, at jeg så har mulighed for at tage til koncert med Danmarks Kedeligste Orkester på Rådhuspladsen sammen med en masse andre mennesker. En stor tak skal også

2 responses to “Dette er dagen

  1. Var den god, koncerten?

  2. @Allan: Helt kanon. Både Danmarks Kedeligste Orkester og publikum var i hopla. Politiet mener godt nok, at der “kun” var 30.000 mennesker til koncerten, men efter at have læse at man overvejede at lukke både H. C. Andersens Boulevard og over mod Strøget, har der nok været nogle flere…

Skriv et svar

