Valg, valg, valg og atter valg

Hvad der ikke burde komme bag på de fleste, så har landets statsminister valgt at danskerne skal til stemmeurnerne tirsdag d. 13. november og dermed bestemme, hvilken regering der skal sidde de næste 4 år.

Det er her du som læser har en vigtig rolle at spille. Det er dig og kun dig, der bestemmer hvilke politikere, der skal have sæde i Folketinget frem til 2011, samtidig kan du også være med til at bestemme hvilke støttepartier en kommende regering skal have. Og det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg personligt gerne så den nuværende regering samarbejde med nogle andre partier end det ene, som Anders Fogh åbenbart har kunnet få øje på fra 2001 og frem til nu. Dog kunne det godt tyde på, at regeringen gerne vil have andre samarbejdspartnere siden man pludselig kommer med løsninger til, hvordan afviste asylansøgere kan få det bedre med mindre der er tale om en kynisk beregning fra regeringens side for at få noget positiv omtale i medierne.

Som udgangspunkt er jeg bedøvende ligeglad med, hvor og hvordan du sætter dit kryds. Bare du sætter dit kryds på et parti eller person, der opstiller til valget d. 13. november 2007.

16 responses to “Valg, valg, valg og atter valg

  1. “til stemmeurnerne tirsdag d. 13. oktober”

    Det er vel november.

    Men stem på Ny Alliance, så får vi helt sikkert et bedre støtteparti!

  2. Lige præcis….. Det skal du nok lige lave om hr. maltesen.

  3. Det vil jeg gøre – afgive min stemme. Og ovenikøbet det rigtige sted.

    I modsætning til mange ande elsker jeg valgkampe.

  4. … og jeg glæder mig🙂 … Det er nu at jeg skal have lokket alle mine kammerater til at stemme (på det jeg mener er det rigtige):lol:

  5. “Det er dig og kun dig, der bestemmer hvilke politikere, der skal have sæde i Folketinget frem til 2011” – og cirka 5 millioner andre.😉

  6. @Andreas: Det var kun for at tjekke, om folk var vågne:mrgreen: – seriøst, tak for den reminder og tak for tilliden, at det kun kan gå fremad med NA som støtteparti til en kommende regering.

    @Fjung: Det kan vel kun gå fremad…

    @Allan: Endelig en, der forstår mig. At førevelgkamp er mange gange noget af det mest morsomme, hvor man kan komme ud for nogle rigtig syrede ting, som f.eks. i 1998, hvor vi sad 5 mand høj i samme bil og pludselig ringede samtliges mobiltelefoner på stort set samme tidspunkt for at koordinere, hvor vi skulle hen i landet for at føre valgkamp. Efterfølgende fik vi 5 en snak om, hvordan det har kunne lykkedes at føre valgkamp uden mobiltelefoner og en af os fik vist nok nævnt et eller andet med røgsignaler…

    @Blognissen: Sådan skal det være🙂

    @Lars: Det var nu samtlige 5 millioner, jeg fik med dér😉

  7. Heja Helle, heja Helle…😀

  8. @Brian: Ja, ja. Selv socialdemokrater har vi plads til her på bloggen:mrgreen:

  9. … tak, det er jeg glad for🙂

  10. -Maltesen.

    “@Fjung: Det kan vel kun gå fremad…”

    Hvad mener du med?

  11. @Fjung: Ved at folk bruger deres sunde fornuft frem for at lade sig skræmme af noget, der ikke hænger sammen med virkeligheden, som det Pia K står for…

  12. Du er ligeglad med hvem vi stemmer på? Det var godt, så er du også ligeglad når DF bliver Danmarks andetstørste parti😉

  13. @Holme: Det sker nok næppe, da du så burde finde dig en hjemmeside med en anden adresse…

  14. @Holme: Prøv selv at regne det ud…

  15. Jeg tror du må forklare, for jeg kan ikke regne det ud.

Skriv et svar

