Klar til arbejde igen

Efter at gået hjemme i de sidste 14 dage grundet fibersprængning i ryggen, er jeg igen klar til at tage på arbejde igen i morgen. Jeps, i morgen starter jeg starter jeg stille og roligt med et kursus, som faktisk var planlagt lang tid i forvejen og dermed en perfekt måde at komme tilbage på arbejde på.

Selvom de fleste smerter er væk, er jeg stadig i smertebehandling, da jeg grundet fibersprængningen, har bevæget mig forkert med rygge og det har medført en mindre skævvridning som der skal rettes op på ved at bevæge mig så meget som muligt, når jeg har mulighed for det.

Jeg ved, at mange af jer har bedt for mig i den sidste tid og tak for det. Det har bestemt ikke været det mest morsomme, at gå hjemme og ikke kunne lave det helt store ud over at læse en bunke bøger og lytte til en masse musik, som Radiohead og Nightwish.

Da jeg ringede i morges for at raskmelde mig, var mine kollegaer utroligt glade for at høre fra mig igen og jeg blev rigtig glad for at høre til dem igen. Samtidig er jeg også glad for de af mine kollegaer som jeg holdt kontakt med mig de sidste 14 dage enten via sms eller har ringet til mig for at høre, hvordan det gik med mig.

På sigt er det min plan at få noget træning sat i værk, da kan gavne ryggen og dermed forhindre at den slags sker igen.

6 responses to “Klar til arbejde igen

  1. Det må være rart ikke alene at være rask igen – men også at være blevet bedt for og budt varmt velkommen tilbage af dine kolleger.

    Det er da priviligeret. Husk det, ikk´?

  2. @Allan: Det kan du lige tro, jeg er glad for🙂

  3. … og husk så at det der træning ikke bare skal være “på sigt” – men gerne MEGET snart, så du får styrket lidt op på ryggen igen!

    Det er godt – og det hjælper!🙂

  4. @Brian: Det var nu heller ikke ment på den måde, men når ryggen er kommet på plads igen.

  5. I know, malte – men jeg ville bare lige give dig et kærligt “spark” i bagen, så du kommer i gang🙂

  6. @Brian: Den er taget til efterretning 8)

Skriv et svar

