Telefonudskiftning

I det sidste stykke tid har jeg udelukkende benyttet mig af mobiltelefoner fra Sony Ericsson, som egentligt er ganske udmærkede. Dog har hverken den nyeste Sony Ericsson K790i eller den forrige walkman-telefon, som jeg havde fra samme selskab, kan helt det, som jeg skal bruge i dag.

Derfor har jeg nu valgt at skifte tilbage til Nokia, som jeg godt nok har brugt før for år tilbage, men må bare se i øjnene, at Nokia bare er længere fremme i udviklingen af mobiltelefoner end Sony Ericsson pt. er. Derfor faldt valget i første omgang på Nokia’s model N73.

5 responses to “Telefonudskiftning

  1. Tør man spørge hvad det er “du skal bruge idag”?
    Med andre ord, hvad kan Nokia N73, som Sony-Ericsson K790i ikke kan? Når jeg sammenligner de 2 telefoner, er den eneste forskel i mine øjne at Nokia har en bedre kamera optik, til gengæld har Sony-Ericsson bedre tale- og standby-tider… Men der er måske noget jeg har overset?

  2. @M-alo: Så kan den desuden samarbejde med Flickr, læse pdf…

  3. Begge dele kan vel klares med tilføjelsesprogrammer til Sony-Ericsson telefonen?
    Jeg kan da f.eks. også uploade billeder direkte til min flickr-konto med min Sony-Ericsson… (PDF-filer har jeg ikke brug for at læse på mobilen, men jeg er rimelig sikker på at jeg har set tilføjelsesprogrammer der tilføjer den funktionalitet)
    De 2 punkter ville ikke være nok til at få mig til a skifte… (Nokias langt bedre software (til computeren, ikke telefonen!) kunne derimod få mig til at overveje et skifte, ligesom de langt mere udbredte hukommelseskort, og den bedre kamera optik – Det bekymrer mig dog en anelse at tale- og standby-tiderne er væsentligt lavere hos Nokia.)

  4. Har du prøvet MyPhoneExplore til din SE så vil du opleve at det er en drøm at have en SE.

  5. @M-alo: Desuden er den nuværende K90i godt slidt, så den trænger lige så meget til en udskiftning. Derudover har N73 plads til 2GB hukommelse til musik, hvor K790i har plads til 1GB.

    @Lars: Hvad kan programmet?

Skriv et svar

