Snak gratis med familien

Hen over de sidste 10 år har jeg haft det samme mobilnummer på trods af, at det har været tilmeldt ikke bare et, men hele tre startende dengang man kunne høre en franskmand sige “Samtale fremmer forståelsen” på gebrokkent dansk, hvor det engelsk/franske teleselskab, Mobilix, derefter lige over i Orange, da navnet Mobilix blev faset helt ud. Det holdt så frem til 2004, hvor den svenske operatør, Telia, opkøbte Orange i Danmark.

Siden hen har jeg så været kunde i Telia, hvilket jeg egentligt  har været godt tilfreds med. Og som kunde på nu 3. år, giver det mig frihed til at købe mobiltelefoner til en langt billigere penge via Telias hjemmesiden frem for i butikken og få dem sendt hjem pr. pakkepost.

For at komme frem til det, overskriften handler om, så så jeg en reklame på TV2 fra Telia her til aften, der faktisk sætter det førnævnte slogan lidt i relief, da teleselskabet nu reklamerer med at mobilkunder fra samme selskab nu kan ringe gratis til hinanden (dog 5 af gangen, forståes) og inden for samme familie.

Hermed nu gjort.

Skriv et svar

