Rygproblemer

Siden engang i går aftes har jeg døjet med kraftige rygproblemer lige over lænden og lidt ud mod højre side. Det har betydet, at jeg har uroligt svært ved at gå, bøje mig ned efter ting på gulvet, komme i seng og ud af den igen, samt rejse mig, hvis jeg har siddet i sofaen i et stykke tid. I starten betød det, at det gav nogle kraftige jag i rygge, når jeg skulle op, flytte mig den mindste smugle over et dørtrin. Det er dog taget noget af siden i går aftes. Natten har jeg tilbragt på ryggen mod normalt på maven, da det gjorde for ondt til at vende sig rundt.

Derfor har jeg været tvunget til at melde mig syg efter godt tre år uden én eneste sygedag, indtage Ipren og Pinex, selvom jeg ikke ligefrem er typen, der er glad for at spise medicin (æv) efter jeg fik fat i forældre, som har måtte køre mig rundt til henholdsvis apotek, Føtex (købe mad) og Blockbusters (for at aflevere en film, som jeg havde lånt før alt dette kom på tale), og efterfølgende køre mig hjem igen.

Nu sidder jeg i min sofa, mens jeg har lidt ondt af mig selv, lyttende til noget Rammstein (passer fint til mit humør) og prøver at koncentrere mig om at læse lidt i en Harry Potter-bog, for at få tiden til at gå.

Æv…

10 responses to “Rygproblemer

  1. Op med mulen.. Rammstein heler🙂

  2. @Preben: Ryggen prøver at fortælle mig, at jeg ikke skal rette mulen for meget op, da det kan mærkes helt nede i lænden😦

  3. Sikke noget skrammel!

    Men det går over. All things must pass.

  4. @Allan: Forhåbenligt😦

  5. Rigtig go bedring Malte!🙂

  6. @Mikael: Takker🙂

  7. Jeps – husk midt i det trælse, at når det på et tidspunkt er forbi med rygsmerterne – så må Malte i gang med at forebygge, så det ikke sker igen: Op på hesten og få lavet lidt ryg og maveøvelser!🙂

    God bedring i øvrigt.

  8. @Brian: Det gør jeg, når ryggen er på plads igen uden smerter…

  9. Rygproblemer er noget værre møg.
    God bedring.

  10. @Fru Green: Nemlig! Tak for det🙂

Skriv et svar

