En kikkertundersøgelse, del 2

For en lille uge siden, havde jeg et indlæg omkring hvordan det ser ud, når man kører med Metroen fra Københavns Lufthavn og til Vanløse i den anden ende af strækningen. I den forbindelse fik Andreas mig til at love, at få filmet turen den modsatte vej, så man kunne se, hvordan det så ud ude i Lufthavnen.

Nu er filmen blevet klippet og redigeret og efterfølgende lagt op på min Youtube-side, så alle kan få den samme fornøjelse, som min læsere kan få hér:

[Youtube=”http://www.youtube.com/watch?v=NEpR_5V5eG4″%5D

Kørsel med Metroen mellem Vanløse og Københavns Lufthavn, del 1.

[Youtube=”http://www.youtube.com/watch?v=xKunVXjSl6s”%5D

Kørsel med Metroen mellem Vanløse og Københavns Lufthavn, del 2

[Youtube=”http://www.youtube.com/watch?v=V61N2S3UWPY”%5D

Kørsel med Metroen mellem Vanløse og Københavns Lufthavn, del 3

3 responses to “En kikkertundersøgelse, del 2

  1. Fedt🙂

    Du kunne også lave en optagelse fra Metroen, ind i lufthavnen, over til den nye sikkerhedskontrol og det der gang de har lavet mellem terminalerne :p

    Men der er nok nogen derinde der ikke synes det er så fedt..

  2. @Andreas: Det må man bare ikke grundet sikkerhedsreglerne…

  3. Æv, så må jeg hellere tage ind til Kastrup engang og se det for mig selv.. Så er spørgsmålet bare hvor man vil rejse hen.

Skriv et svar

