Solen over Falster

Jeg har siden i går, lørdag, været på Falster for at besøge min ven, Carsten, og hans familie, der bor lige uden for Stubbekøbing i den tilstødende landsby, Ore. Vejret har og er på nuværende tidspunkt, helt fantastisk. Faktisk er det så fantastisk, at jeg stod op før alle andre i huset for at cykle mig en længere tur ud på landet, for at skyde nogle billeder af solopgangen, da det ikke rigtigt kan lade sig gøre midt inde i København, hvor jeg bor.

Samtidig er vi henne på den tid af året, hvor der også bliver dannet en del tåge, hvilket også gør sig godt på billeder.

Flere billeder kan ses på Flickr™.

9 responses to “Solen over Falster

  1. Ja, jeg har også ofte tænkt, at de jetstriber er Guds gave – om ikke til menneskeheden som sådan, så i hvert fald til den del af menneskeheden der har en tendens til at rende rundt med et kamera allevegne.

    Flotte billeder.

  2. Smukke billeder på det sidste se det ud som det ligger ud i vandet.

  3. @Allan: Jeg kan bare ikke gøre for det, jeg kan bare ikke gøre for det. Må bare tage billeder, må bare bare tage billeder 😉

    @Jonna: Tak, men det er nu taget inde på land, da jeg som det står i teksten, kun er et par kilometer uden for Ore midt mellem Ore og Næs. Så der er stadig et par kilometer ud til selve vandet derfra (det vil du også bemærke på linket til Flickr…)

  4. Rigtig fede billeder Malte. Jeg tvinger lige mig selv til at tjekke dine andre billeder ud…

  5. @Blobnissen: Takker 😉

  6. Tak for at du bragte den flotte himmel med dig videre.

  7. @Fru Green: Tak for rosen 🙂

  8. Saa er det man forstaar hvorfor nogle mennesker elsker at staa tidligt op. Godt fanget!

  9. @Tina: Og så er det godt gået af et stk. B-menneske 🙂

Skriv et svar

