Med i Metro nyt

Den københavnske udgave af en metro, har sit eget månedsblad, som godt nok udkommer et stykke inde i den indeværende måned, som det skulle dække. Fred være med det, jeg læser det kun sjældent. I morges var faktisk en undtagelse, da jeg skulle bare have tiden til at gå. Da jeg slår op i det, falder jeg faktisk over noget, som direkte vedrører mig, da jeg som blogger står omtalt i bladet omkring noget, som jeg omtalte på min fotoside ovre hos Flickr™ . Det drejer sig om billedet af delfinen, som kan ses herunder:

I Metro nyt står det sådan: “…bloggeren Maltesen gætter på at priktogrammet af delfinen betyder, at Metroen kører forbi Amager Strand…”. Det var kun delvis, hvad jeg skrev, da jeg også omtalte mulighederne i forbindelse med den globe opvarmning…

6 responses to “Med i Metro nyt

  1. Nice…!
    Så havde jeg jo ret i min antagelse!

  2. Jeg læste det godt i Metro-nyt i torsdags. Det er altså virkelig stenet.

  3. he he. god joke, men hvis man kigger efter, kan man godt se, at delfinen er sat lidt skævt på, i forhold til de andre priktogrammer.

  4. Helen Latifi

    ´årh sejt Maltesen, du er sgu kendt!!

  5. @JLo: Næsten den samme tanke jeg havde, da jeg læste det for nogle dage siden.

    @Steffen: Et eller andet sted meget hyggeligt med den slags i stedet for den ballade, som vi er vidner til ude ved Grøndalsvænge…

    @Helen: Nemlig🙂

Skriv et svar

