En tur i det grønne

Selvom det har stået på arbejde frem til klokken 15.30, har det ikke forhindret mig i at komme en tur ud i det grønne for at tage billeder af efteråret, som har budt på noget af det smukkeste vejr i dag. Desværre havde jeg i første omgang glemt kameraret hjemme, så jeg måtte lige et smut forbi Amager og hente det og dernæst tilbage til Nørreport for at skifte til S-tog, som i forbindelse med den nye køreplan, havde valgt at lade folket køre med gratis hele dagen.

Ude i Dyrehaven blev det til nogle smukke billeder af efteråret, som det kan ses herovre  og så gør det ikke så meget, at kronhjorten nærmest sniger sig med ind på billedet. Resten af billederne fra i dag, kan ses ovre på Flickr™.

4 responses to “En tur i det grønne

  1. Det gør da slet ikke spor! Den er rigtig flot synes jeg! Måske du så fra mine ture derude også!?

  2. @Deborah: Det må jeg indrømme, at jeg i første omgang ikke havde. Men, nydelsesværdien var ganske enkelt i top denne søndag i september🙂

  3. Fantastisk billede, Maltesen! Det er efterår og Dyrehave lige i plet!

  4. p.s. Så er du blevet tagget, hvis du ellers har lyst til at skrive lister🙂
    En af reglerne er, at man skal give besked via bloggen.

Skriv et svar

