Vittighederne vælter ind

Siden søndagens kamp mellem Drengene fra Vestegnen og ÅB og den interne kamp mellem Peter Madsen og Morten ‘Duncan’ Rasmussen, er det nærmest væltet ind med mere eller mindre platte vittigheder om mit ynglingshold. For det ikke skal blive helt deprimerende, har jeg udvalgt to stk.

Det skal lige nævnes, at det ikke er mig selv, som har forfattet vittighederne og vil derfor ikke stå inde for indholdet af dem, og derfor er det helt på eget ansvar at læse ordlyden:

1. Lærerinden spørger lille Ib, hvad hans far laver og han svarer: “Min far er eksotisk danser i en bøsseklub, hvor han tager tøjet af foran andre mænd. Og hvis tilbudet er godt, tager han med ind på et billigt hotel og fjoller rundt med dem hele natten.” Lærerinden tager så lille Ib med ud i gården og spørger om det er sandt. “Nej”, svarer lille Ib, “men det er sgu da flovt at fortælle, at min far spiller fodbold i Brøndby.”

2. Har du hørt, at Brøndby har købt Damhuskroen? Jo, jo. Det er jo det eneste sted, de kan score…

Skriv et svar

