Gæt en reklame

Bygningerne på nedstående billede medvirker i en dansk reklamefilm, der for tiden bliver vist på landsdækkende TV. Forestil dig et regnvejr og en dansk komiker/skuespiller liggende oven på en skraldespand, mens vedkommende kører forbi bygningerne.

Hvilken reklamefilm tænker jeg på og hvem er den medvirkende komiker/skuespiller?

11 responses to “Gæt en reklame

  1. Hvad kan man vinde i denne såkaldte konkurrence?

    😀

  2. @Preben: Respekten, hvis man kan finde ud af det 🙂

  3. Jeg kan kun konkludere at jeg ser for lidt TV!

    Tillykke, i øvrigt, med den flotte 14. plads

  4. @M-alo: Jeg kan kun sige, at du bruger det, der bliver delvis reklameret for på dit avatar 😉 og jeg (burde huske at bruge) det, når jeg skriver blogs, læser mails og læser bøger…

    Tja, jeg må indrømme, at jeg er noget overrasket over at være den 14. læste blog her til lands 🙂

  5. Uak, der har jeg rent faktisk boet i fem år …. Men reklamefilmen har jeg godt nok ikke set.

  6. Ja så må jeg jo (uden at have set pågældende reklame) gætte på at der er tale om briller. Og dermed måske Synoptik og Lars Hjortshøj. Stedet siger mig ikke rigtigt så meget… Men det spurgte du jo heller ikke m 😉

  7. m? der skulle selvfølgelig have stået om!

  8. @Kirsten: Det er der nok en chance for, da reklamefilmen lige er begyndt at køre på TV 🙂

    @M-alo: We have a winner 🙂 – bygningen på billedet er faktisk Færøernes største koloni uden for Færøerne også kaldet Øresundskollegiet.

  9. Nå, det er dér alle de søde færøske piger opholder sig?
    – Drengene hjemme på Færøerne så ellers gerne at de kom hjem igen!

  10. Ser ikke fjernsyn. Savner det heller ik, pudsigt nok. 🙂
    Får dårligt nok fulgt med i nyhederne derhjemme.

  11. Færøske kvinder har det fint på Færøerne, men Færøerne er nu sådan at Jagt og Fiskeri og sådan noget er det som skaffer os indtægter og det er lidt af nogle maskuline aktiviteter.
    Der er ikke så mange franske cáfeer fancy mode og sådan noget der :p

Skriv et svar

