Nedrivning

I ugen, der snart lakker mod enden, har jeg taget en lang række billeder af en bygning i nærheden af, hvor jeg bor. Den pågældende ejendom har ikke været meget værd, da den har været pilrådden og derfor valgte man at rive bygningen ned og bruge tomten til at udvide naboskolen.

Dag 1 – 21. august 2007

Dag 2 – 22. august 2007

Dag 3 – 23. august 2007

Se flere billeder på Flickr™.

6 responses to “Nedrivning

  1. Jeg har også fulgt den nedrivning fra legepladsen i den vuggestue jeg arbejder i.

    Ungerne har været meget fascineret af den store maskine – og det har jeg jeg egentlig også😉

  2. @Jespernr: Det skulle vel aldrig være Jakob Holms Minde du arbejder i? Enhver man kan få sin indre drengerøv frem, når han kigger på maskiner. Og jo større de er, jo mere fascinerende kan de være…

  3. Maltesen: Jo det er Jakob Holms Minde jeg arbejder i. Der er et fremragende view fra vores legeplads over til nedrivningen.

  4. @Jespernr: Sejt🙂

  5. Så det var der al den støj og alt det støv der var forleden på den anden side af den skoles boldbane jeg bor op af kom fra:-)

  6. @Stig: Nemlig😉

Skriv et svar

