10 gode ting om mig

Under kraftig inspiration fra Schjelde, skriver jeg lidt om mig selv i det følgende, hvor jeg ser på 10 gode ting omkring mig selv:

1. Jeg elsker sort humor som Black Adder, Monty Python og The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy.

2. Jeg er god mod dyr – bare de er katte.

3. Jeg er god til mit arbejde – men mener selv, at jeg altid kan lære mere af mine kollegaer.

4. Jeg tager mit ansvar alvorligt.

5. Jeg god til at huske en sang og nynne den, selv længe efter jeg har hørt den.

6. Jeg har kun gode venner.

7. Jeg er nørd, når det gælder bøger, film og musik. Derefter kommer fotografering.

8. Jeg holder med Drengene fra Vestegnen i med- og modgang.

9. Jeg brænder for en bedre integration modsat dem fra højrefløjen.

10. Jeg elsker at filosofere over tallet 42…

Hvis nogen vil være med på legen, skal de være så hjertelige velkomne til at give sig i kast med denne lille leg…

2 responses to “10 gode ting om mig

  1. Pingback: 10 gode ting om mig at Hermanns Hule

  2. I’m in!

    God ide😀

Skriv et svar

