Jeg er blevet en brochure

Når man som jeg har en fotoside ovre på Flickr™ sker det, at man kan få henvendelser fra diverse steder om, de må bruge ens billede i forbindelse med et eller andet. Denne gang er det Fraunhofer-Gesellschaft som er ved at lave en brochure om “Surround Version” og i den forbindelse er man åbenbart stødt ind i mit billede taget i sommers, hvor jeg kørte over Storstrømsbroen på cykel. Inden da fik jeg taget dette panoramabillede:

Og det vil de meget gerne have med, hvis jeg altså gav dem lov til det. Det er vel ingen hemmelighed, at de fik lov til det?

En forløbelig udgave af brochuren ser sådan ud: flyer_surroundvision_082007_screen_en.pdf

Læs mere om Fraunhofer Society på Wikipedia.

16 responses to “Jeg er blevet en brochure

  1. Cool😉
    Det kunne være nice hvis du også postede et billede af den færdige brochure, hvor man kan se billedet blive brugt, når og hvis du altså får fat i et eksemplar selv…

  2. @M-alo: Takker🙂 – har skam bedt om at få en pdf-udgave af brochuren, når den er færdig…

  3. STORT tillykke herfra😀

  4. Wow det er også et flot billede! Tillykke med det!

  5. @FivetoSix: Tak herfra🙂

    @Deborah: Tak, tak🙂

  6. Tyskerne er så glade for vores vand.

  7. @Lars: Vi har så vidt vides også meget af det😉

  8. Lars: Måske er grunden til at de ikke er så begejstrede for Femernbroen, at de netop er så glade for vores vand..😉

  9. Det er rart at høre historierne om at folk spørger om lov – det er ofte det modsatte man høre om.

    Og tillykke. Det må være en meget fed oplevelse.

  10. @Mikael: Måske fortæller det også historien om “die dummen Dänen”, når tyskerne får os til at betale gildet i stedet frem for at dele i porten…

    @Fru Green: Nemlig, den anden slags har jeg skam også prøvet, som du kan læse længere på min blog…

  11. Jeg kan godt forstå at de har valgt dit billede… Det ser dælme godt ud i pdf-filen!

    Der kan du se hvad en flickr-konto kan føre med sig… Tror du overhovedet at de ville have fundet dit billede hvis det “kun” havde ligget på WebShots?

  12. @M-alo: Takker – jeg anderkender, at du havde ret med hensyn til at det var rigtigt med en Flickr-konto🙂

  13. Et rigtig flot billede af den rædsomme bro, den er ihverfald ganske rædselsfuld at køre over i bil, når man møder en modkørende i en noget størrere størrelse end en selv.

    Jeg kan godt forstå de valgte dit billede, tillykke med det.

  14. @Krebseinde: Helt enig, køn har den vist aldrig været og så gynger den så sjovt, når man kører i tog over broen😉
    Og tak🙂

  15. Maltesen – det er nu ikke danskerne, som nation, der betaler for fehmern broen, det er en udbredt misforståelse. Det er private firmaer, fonde mv der betaler den – og så er det da ligegyldigt hvilket land de fonde holder til i.

  16. @Henrik: Vi kommer vel til at betale for den, når vi skal over den?

Skriv et svar

