Lidt om højreekstremisterne på WordPress

Der findes efterhånden en del ekstremister ude i blogland, hvoraf en del har bredt sig til det ellers rigtig gode sted, kendt som WordPress.com, hvor folk kan oprette en gratis blog med de begrænsninger, det så medfører.

Ud over os normale bloggere, som skriver om lidt af hvert, findes der desværre også en del mennesker, der er så fyldt af had til bestemte persongrupper, at de i deres eget retfærdighedsnavn, ikke skyer nogen form for handling, hvis det kan få deres eget budskab frem. Et budskab, der som regel er tyvstjålet fra medierne uden nogen form for tilladelse, men direkte kopieret over i deres egen “blog”, hvor deres tilhængere så kan sidde og blive foraget uden at tage stilling til, at indholdet er stjålet andre steder fra. Dobbeltmoral er som bekendt bedre end moral…

Nyeste tiltag er åbenbart at stjæle bloggerne avatar og ændre på dem, hvilket blandt andet er sket for mig, fordi jeg har en anden holdning til tingene end de har, når det f.eks. gælder muslimer, indvandring og så meget andet i den boldgade.

Mit normale avatar

Det bryder højreekstremisterne sig åbenbart ikke om, at der findes andre holdninger til tingene på trods af, at de samme mennesker skriger op om retten til at sige, hvad man vil.

Derfor har en person, der gemmer sig bag “bloggen” http://maninburka.wordpress.com, valgt stjæle min avatar uden mit samtykke og ændret det, så det nu ser sådan ud:

Som det tydeligt ses, er det en fuldstændig usmagelig version, hvor der er tilføjet nazikors, hvilket må bevidne om, at vedkommende person ikke helt forstår, hvad et nazikors dækker over. Bare lige vedkommende får det med, kan jeg jo fortælle, at nazismen bl.a betød døden for mere end 6 millioner mennesker…

Heldigvis har vedkommende også skrevet en “kommentar”, hvilket er blevet fremsendt til min mail og vil blive overgivet til de rette myndigheder efter weekenden, da jeg hverken vil finde mig tyveri eller sat i bås med højreradikale ekstremister, som jeg regner for de rene psykopater. Blandt de oplysninger jeg har fået per e-mail, er både vedkommendes I.P. adresse og oplysninger om, hvilken internetudbyder, vedkommender benytter sig af.

Sådan ser det ud på min avatarliste:

hvem_sagde_noget_sidst.jpg

Update:

Den meget omtalte person, “ManInBurka” har nu valgt at lave ekstra “kreationer” til det stjålne billede og har tilført en fork, djævlehorn og tallet “666” på mit avatar – hvor syg er man så? Billedet herunder stammer fra den omtalte blog, som “Hodja” er bagperson for:

kommentarer.jpg

48 responses to “Lidt om højreekstremisterne på WordPress

  1. Sørgeligt😦 Om du har en sag kan jeg ikke lige vurdere, jeg er ikke sikker.

    Derudover skal du lige huske at Hitler og hans hof faktisk var ganske gode venner med den arabiske verden både når det gjaldt mystisk og ukulte ritualer men også når det gjaldt hadet til jøderne. Ikke at det forsvarer det men det forklarer måske sammenhængen.

  2. @Henrik Stidsen: Det kunne være ganske interessant at nævne det næste gang, jeg falder over en af disse højreekstremistiske tosser ude i blogland…

  3. Det er simpelthen nogen svineri og jeg håber virkelig, at der er nok til at politiet eller andre myndigheder kan gøre noget ved det.

    /Leif

  4. @Leif Carlsen: Det er længe siden – men sagen er også overgivet til drengene bag wordpress..com, så de kan lukke vedkomendes blog…

  5. Hej Maltesen

    Jeg er virkelig ked af at høre, hvordan det står til, har du klaget til wordpress??

    Og kan du give mig lidt nærmere info om, hvor du henvender dig i lignende situationer altså ud over politiet…??

  6. @Gülay Kocbay: Jeg skal nok klare mig på trods af de usmageligheder, som er kommet frem. Som jeg har skrevet ovenover, har jeg skrevet til wordpress.com, anmeldt den pågældende blog som spam og henvender mig til politiet efter weekenden.

  7. Hmmm… ok Maltesen.

    Og forresten jeg var inde på Hodjas blog i dag, og jeg havde helt glemt, at MANINBURKA havde stjålet din avatar, så jeg blev faktisk forvirret,.. men glæder mig til, at du får det ordnet.

  8. Tja, det er vel egentlig chikane af en art.

    Ret ubehageligt at tænke på, at den slags finder sted på dansk wordpress, som jo ellers er det oplagte sted at danne sig nye venskaber.

  9. @Gülay Kockbay: Det samme her…

    @Lars Dorland: Tja, når man går ind i wordpress admin, bemærker man hurtigt, at top 4 består af to højreekstremistiske blogs, nemlig “Hodja” og “Universalgeniet”, som begge notorisk stjæler med arme og ben fra medierne for at samle materiale sammen til deres egene “blogs” i deres kamp mod muslimerne…

    Så meget for de venskaber…

  10. henrikthing

    Ubehagelig type – håber hans blog bliver lukket.

  11. “Det bryder højreekstremisterne sig åbenbart ikke om, at der findes andre holdninger til tingene på trods af, at de samme mennesker skriger op om retten til at sige, hvad man vil.”

    Hvis du så bare sagde din holdning. Du sidder og råber op om, hvor latterlig du synes bla. Hodja er. I øvrigt kan du være fuldstændig ligeglad med hvor Hodja får sine indlæg fra, det kommer for så vidt ikke dig ved. Jeg synes det kunne være spændende hvis du begyndte at forholde dig til tingene som bliver lagt ind på eks. Hodja´s blog i stedet for det navlepillerri…

  12. Man stjæler bare ikke andre folks avatarer og gør dem til grin. Helt rigtigt at reagere, og man bør vel forvente at wordpress folkene stopper det.

  13. Syret, men bittert..

  14. @Henrikthing: Jeg glæder mig til, at det sker.

    @”Ziesta: Problemet er jo, at “Hodja” ikke forholder sig til de tyverier, som vedkommende begår for at fremme sine egene holdninger frem for at skrive, hvad vedkommende virkelig står for. Desuden er dette så heller ikke et debatindlæg om “Hodja” som sådan, men et indlæg om en person, som har begået tyveri over for mig og derefter forfalsket et billede, som jeg har Copyright på og tilført billedet nogle elementer, som jeg bestemt ikke står inde for (nazikorset). Og som du sikkert har bemærket, har hverken “Hodja” eller “ManInBurka” den store opbakning på disse sider.
    Jeg har flere gange ytret mine holdninger over for, de ting som “Hodja” har stjålet fra medierne, hvor journalister har knoklet for at sætte en avis sammen uden at “Hodja” betaler dem for deres arbejde. Hvordan har du det med det? For det er faktisk tyveri, vedkommende begår!

    @Simon Kl.: Nemlig!

  15. @Maltesen.

    Jeg kan på ingen måde stå inde for at der er en idiot der har stjålet dit avatar og lavet om på det. Det er på ingen måde det jeg siger. Du siger at dette ikke er et indlæg om Hodja, men du nævner ham, hvis dette udelukkende var et indlæg om dit stjålne avatar, så skulle du måske kun skrive om det.
    Hvad har Hodja og ManInBurka´a popularitet på din side med dette her at gøre??? Det kan jeg ikke helt se. Jeg vil ikke tage stilling til om Hodja “låner” fra andre. Jeg er bare glad for at han sætter de problemstillinger til debat som han gør.

  16. Come on , du sure Malteserkorsridder –

    Det er da bare lidt sjovt, ik? Var det ikke salig Simon Spies som sagde at dårlig reklame er bedre end ingen reklame?

    Du er sgu da ved at blive kult nu🙂

  17. @”Ziesta”: Jeg nævner udelukkende “Hodja” af to grunde; at vedkommende “MainInBurka” huserer der på stjålne fjer og at “Hodjas” “blog” udelukkende er baseret på stjålne oplysninger andet sted fra.
    At “Hodja” stjæler fra andre, kommer vedkommende også til at stå til regnskab for en skønne dag, da vedkommende var så letsindig at post et indlæg her på bloggen…

    @Kimpo: Siden hvornår er tyveri blevet sjovt? Vil du bryde dig om, at nogen stjal dine ting og efterfølgende misbrugte dem? Du behøver ikke at svare, da jeg nok nok kender svaret på det spørgsmål….

  18. Hvis du synes at dit latterlige billede har støre betydning end dine latterlige budskaber – lige som dine ligesindede synes – har du tabt. Igen igen igen.

    Taber!

  19. @”ManInburka”: Siden hvornår er det blevet taberagtigt at beskytte sin private ejendom mod tyveri? Mon ikke, det er dig, som er taberen siden du ikke tør fremvise dit eget ansigt, men er nødt til at ty til tyveri og efterfølgende misbruge mit billede uden nogen form for tilladelse fra min side?
    Hvem er lige taberen hér?

  20. Stor krammer🙂

    Du er en sørgelig lille mand…

  21. @”Maninburka”: Hvordan vil du have det, hvis nogen stjal noget fra dig og efterfølgende misbrugte det uden din tilladelse? Undskyld jeg siger det, men du har altså nogle mangler inden for begreberne “dit” og “mit”. Hver eneste gang en muslim begår et eller andet strafbart, sidder du og dine trosfæller og himler op om lange straffe, udvisninger og detslige. Når det så kommer til jer selv, er der næsten ingen grænser for, hvad I kan tillade jer – selv tyveri af andres ejendom (i dette tilfælde mit billede) og efterfølgende misbrug af min ejendom, da jeg ikke har givet tilladelse til det markværk, du har udført.
    Kan du se pointen eller skal jeg stave det for dig?

  22. Slap nu af.
    Fremfor at beskylde Hodja for at stjæle burde du sætte dig lidt ind i sagerne. Hodja refererer og bringer samtidig et citat eller to. Det er overhoved ikke tyveri, men oplysning, og afviger ikke fra mange andre sider der bringer links til relevante nyheder (eks. newz.dk)
    Det du har gang i er ganske simpelt injurier, og dem har du efterhånden benyttet dig af lidt for ofte til at de kan blive ved med at gå. En eller anden dag, bliver du sagsøgt af nogen som har fået nok at at blive kaldt tyv, nazist, racist, fascist, svin, retarderet og hvad ellers har beskyldt Hodja og andres for.

    Sletter du også denne kommentar, siger det en hel del om din måde at debattere på.

  23. @Holme: Som ordsproget siger: Tyv, tror hver man stjæler. Dette er ikke et indlæg om, hvordan “Hodja” stjæler med arme og ben fra diverse medier uden at betale de pågældende journalister for deres arbejde, men derimod om “Maninburka” har stjålet noget af min private ejendom. Derfor gider jeg ikke rigtigt at kommentere noget, som er helt uden i hampen, hvilket du udmærket burde kunne fatte.
    Du har før bevistlyst prøvet at beskylde mig for at have slettet et indlæg, men uden nogen form for konkrete beviser – hvis de ikke snart dukker op, er det måske digselv, som får en injuriesag på halsen.

  24. Injuriesag for at beskylde for sletning? Hehe, so sue me. Det vil jeg se frem til.
    Det giver sig selv at jeg ikke kan bevise at du slettede min kommentar, da jeg ikke har adgang til din computer, men vil vil til hver en tid stå ved det. Men du kan jo bare sagsøge mig😉

    Du har dog helt ret i, at tyv tror hver mand stjæler. Det skulle du overveje før du kaster om dig med beskyldninger om Hodjas, fuldt ud lovlige, weblog.

  25. @Holme: Eller måske har du bare glemt, at du ikke havde noget som helst på hjerte og valgte at slette det igen så du havde et påskud for at udøve chikane mod mig?

    Det kan godt være, at du mener “Hodjas” blog er lovlig, med gælder det også blogs, hvor man udøver chikane/racisme mod andre etniske/religiøse opfattelser, hvor man opfordrer til væbnet kamp mod de samme etniske/religiøse grupper og udøver injurier mod undertegnede ved at kalde mig “tosse”, beskylde mig for at dyrke sex med fisk og for at være homoseksuel uden at kende til min seksuelle præference? Undskyld jeg siger det lige ud, hvis man kan stå inde for det, har man ikke megen omløb i hovedet…

    Mht. “Hodjas” tyverier, kan du så såmænd bare læse, hvad en avis som f.eks. Berlingske.dk skriver om ophavsretsloven på sin hjemmeside:

    “Ophavsret – http://www.berlingske.dk

    Alt på http://www.berlingske.dk og i Berlingske E-avis er beskyttet af lov om ophavsret:

    Kopiering m.v.
    Artikler, fotografier, grafik og anden offentliggørelse på http://www.berlingske.dk og Berlingske E-avis stilles til rådighed for visning/læsning.

    Det er tilladt at tage kopier på papir (udprint) til privat brug. Denne adgang gælder alene fysiske personer. En virksomhed må således ikke udprinte en artikel m.v., herunder heller ikke til brug for kopiering til virksomhedens medarbejdere.

    Det er også tilladt at tage digitale kopier til egen personlig brug eller til personligt brug for husstanden altså typisk din ægtefælle og børn jvf. ophavsretslovens § 12.

    Yderligere anvendelse og eksemplarfremstilling kræver udtrykkelig skriftlig tilladelse.

    Links
    Berlingske.dk ønsker at gøre det let for brugere og bloggere at tilgå, debattere og linke til indholdet på Berlingske.dk.

    Enkeltstående brug af dybe links eller privat brug af RSS feeds er derfor velkomment, men gentagen og systematisk brug af dybe links og eller RSS til kommercielle formål må kun ske efter aftale.

    Det er ikke tilladt at etablere links til Berlingske.dk på en sådan måde, at Berlingske.dk fremtræder i det fremmede websites frame.

    Overtrædelser medfører krav om erstatning, vederlag og godtgørelse.

    Berlingske.dk er ikke ansvarlig for indholdet på websites, som Berlingske.dk linker til.”

    Noget af det samme findes både på Jyllands Posten og Politiken, bare for at nævne de store dagblade…

  26. Jeg ved godt, at Hodjas blog er en torn i øjet på dig, og at du helst så, at de nyheder han linker til, blev holdt hemmelige for offentligheden. Men det gør altså ikke udbredelsen af dem ulovlig, og det er heldigvis ikke Berlingeren som bestemmer loven.
    I Ophavsretsloven står der bl.a. ‘ § 22. Af et offentliggjort værk er det tilladt at citere i overensstemmelse med god skik og i det omfang, som betinges af formålet.’ Hvilket er præcis hvad Hodja gør. Desuden falder hans indlæg ligeledes ofte ind under § 23. stk. 3 ‘Offentliggjorte kunstværker må gengives ved omtale af dagsbegivenheder i aviser og tidsskrifter, når det sker i overensstemmelse med god skik og i det omfang, som betinges af formålet. Bestemmelsen i 1. pkt. finder ikke anvendelse på værker, der er frembragt med henblik på gengivelse i aviser eller tidsskrifter.’

    Jeg udfordrer dig til, at finde bare ET ENESTE tilfælde hvor Hodja har brudt med Ophavsretsloven. Kan vi aftale, at før du kan fremkomme med sådan et bevis, så holder du op med at beskylde Hodja for tyveri?

  27. @”Holme”: Hvad jeg skal og ikke skal, skal du overhovedet ikke blande dig i. Som tidligere nævnt, er dette indlæg slet ikke om “Hodja”, men om en helt anden person.
    Og nej, “Hodjas” “blog” er ikke nogen som helst torn i mine øjne, da det intellektuelle niveau er for lavt for mig i forhold til det, som dine medkupaner skriver om.
    Jeg bemærker også, at du overhovedet ikke tager stilling til det forrige, hvor jeg skrev om en række ting, som bliver sagt på “bloggen”. Hvordan forholder du dig personligt til de ting, som jeg fremdrog i min forrige kommentar?

  28. Maltesen.

    Er det intellektuelle niveau for lavet til dig (hodja´s blog). Jeg må le. HAHA. Jeg har ikke en eneste gang set at du har kommenteret diverse ting, du kommer med person angreb og så kalder du Hodja for en tyv. Jeg vil ligeledes gerne udfordre dig. Udfordringen er den samme som Holme gav dig. Find et sted hvor Hodja bryder ophavsretsloven. Igen, hvis du ikke kan det, så skal du holde op med at kalde Hodja for en tyv.
    Og nu skal du ikke skrive et eller andet med at dette indlæg ikke handler om Hodja. Det var dig der startede med at nævne hodja i dit indlæg. Kom ind i kampen Maltesen

  29. @Zieste: Prøv at læse det, som jeg har understreget med mørke bogstaver 4 kommentarer længere oppe- det burde vel ikke være så svært at finde…
    Der er ingen kamp længere, da du og dine små kumpaner fremstår som en samlet flok tabere.
    Grunden til at jeg overhovedet nævnte “Hodja” var i forbindelse med, hvor man kunne støde på den tyv, som havde stjålet noget af min personlige ejendom og yderligere manipuleret med den uden min samtykke. Du skulle måske lige prøve at læse mit indlæg frem for bare at forsvare en person, som har en “blog”, hvor personer af anden etnisk oprindelse end dansk bliver hånet og det samme med den religion, som flere af dem har. Mangel på respekt for andre mennesker skal man nok lede længe efter…
    Desuden har Holme måske svært ved at svare på min forrige kommentar, siden han ikke har givet lyd fra sig…

  30. HAHAHAHAHA……
    drop det nu!!!!!!!! Indrøm at du ikke kan finde et sted hvor Hodja, bryder ophavsretsloven. Hvad fanden bilder du dig ind at kalde mig en taber????? Jeg har på intet tidspunkt sagt noget om din person. Nåååååå ja, du er jo så intelligent at du er højt hævet over resten af befolkningen. Egentligt er jeg ligeglad med hvad de andre kalder dig, og siger om dig, dem kan du give igen. Men du skal ikke prøve på at kalde mig en taber igen…. Meeeen nåååå ja som “maninburka” siger, er det du mangler nok en stor krammer…..

  31. @”ziesta”: Skal det forståes som en trussel rettet mod min person, at jeg ikke skal kalde dig en taber?

  32. En trussel??? Jeg truer overhovedet ikke med noget som helst. Jeg pointere bare at der er ikke nogen der skal kalde mig en taber. jeg vil vove at påstå at en større vinder end dig. Hvorfor er det lige at du hele tiden snakker udenom…. Kan du ikke klarer dig mere? Jeg har lige set dine seneste kommentare inde på Hodja´s blog. forholder du dig overhovedet til verden omkring dig, du forholder dig i hvert fald ikke til de ting som bliver skrevet, du kommer udelukkende med person angreb, og snakker om hvor “latterlige” “vi” er…. KOM DOG IND I KAMPEN…..

  33. Folk, der enten forsvarer “blogs” hvor racistiske udfald rettet mod personer med anden etnisk baggrund end dansk, med en anden religion end den gængse, hvor man kan finde opfordringer til væbnet kamp rettet mod muslimerne som sådan eller ikke tager afstand for den slags, kan og vil aldrig blive nogen vindertype i min optik, men udelukkende fremstå som tabere, da det er den sammen retorik, som nazisterne brugte mod jøderne for 70 år siden. Personligt er jeg hammenrende ligeglad med om du eller andre føler sig ramt, for det ændrer ikke noget som helst. Hvis man kan bruge sådan en retorik, har man ikke meget forståelse for verdenshistorien og skulle måske overveje at enten tage historietimerne om igen eller bede om at få skolepengene tilbage med renters rente.
    Desuden er det også udtalt, at hver eneste gang der kommer med andre holdninger til tingene på “Hodjas” “blog”, bliver de udsat for verbal chikane fra jeres siden grundet manglende respekt for andre menneskers holdninger og som person vil jeg ikke finde mig i den slags og sætter hårdt mod hårdt. For det er åbenbart det eneste sprog I forstår.
    Hvis I gerne vil være fri for andres holdninger, så flyt ud af blogland og skaf jer en hemmelig side, for slipper vi også af med jer.
    Der har aldrig aldrig været nogen kamp og der vil aldrig være nogen kamp.

  34. For det første Maltesen, så kommer du ALDRIG med din egen holdning. Og vil du venligst lade vær med at sætte mig i bås med de andre. Jeg vil væde på at du ikke kan finde noget sted på de andre blogge, hvor jeg siger noget grimt om muslimer eller ligende. Hvem fanden bilder du dig ind og kalde mig en taber, du aner overhovedet ikke hvad jeg står for!!!!!!!! Har jeg ingen forståelse for verdenshistorie, du er til grin mand. At du udelukkende angriber folk synes jeg viser mere end dig. Du forstår dig overhovedet ikke på at diskutere, det er åbenbart derfor du aldrig ytre dig. Ja jeg forsvarer Hodja´s blog, for du kalder ham en tyv på et utrolig fladt grundlag, du har absolut intet at have det i. jeg synes du skulle til at give os nogen klokkelarer beviser på at han bryder den førnævnte lov.

  35. Diskussioner vedr. indlæg på “Hodjas” blog, ikke på min. Ellers er du udelukket for evigt…

  36. @”Ziesta”: Det ved du lige så meget som mig, at det er en lodret løgn, at jeg ikke kommer med mine egen holdninger. Hvis du ikke bryder dig om det, kan du jo bare holde dig væk – så simpelt er det. Der sidder ikke nogen andre og fabrikerer mine holdninger for mig. Det kan jeg godt klare selv, da jeg har nogen helt klare synspunkter omkring det, som visse personer skriver på “Hodjas” “blog”. Og det er bestemt ikke positivt, hvis man ser det med “Hodjas” eller vedkommendes “venners” optik.
    Beviset mod “Hodja” taler vist for sig selv, men du vil bare ikke erkende det på lige fod med de andre, som gør brug af vedkommendes “blog”. Hvis “Hodja” vil have forsvaret sin egen “blog”, hvorfor træder vedkommende sig ikke bare selv frem eller har vi med tøsedreng m/k at gøre, som ikke tør at stå ved sine egne holdninger siden vedkommende er nødt til at “låne” fra andre og lade andre gøre det sure arbejde? Hvis ikke vedkommende selv træder frem, anser jeg denne “diskussion” for overstået.
    Desuden har jeg heller ikke nævnt dig, dit synonym noget steds i den forgående kommentar, men skriver udelukkende at “Folk, der enten forsvarer “blogs” hvor racistiske udfald rettet mod personer med anden etnisk baggrund end dansk, med en anden religion end den gængse, hvor man kan finde opfordringer til væbnet kamp rettet mod muslimerne som sådan eller ikke tager afstand for den slags, kan og vil aldrig blive nogen vindertype i min optik, men udelukkende fremstå som tabere, da det er den sammen retorik, som nazisterne brugte mod jøderne for 70 år siden…”
    Måske skulle du bare lige for en ordens skyld læse, hvad jeg skriver og ikke, hvad du formoder jeg skriver…
    Desuden hjælper det heller ikke at pille mine indlæg ud af sin rette sammenhæng uden at trække de andres indlæg med over. Desuden er det vel meningen, at diskussioner på “Hodjas” “blog” bliver over over på vedkommendes blog? Hvis du ikke respekterer det, er det ud af vagten, da jeg anser den slags for spam. Desuden lige en kraftig opfordring til at “tale” ordenligt, ellers gælder det samme…

  37. what…. bruger du mit Navn… din tyv……… Du er umulig at diskutere. du behøver som ikke at udelukke mig, jeg skal nok holde mig væk. Haha…. tale ordentligt, du skulle lærer at tale ordentligt.

  38. OG du sletter mit indlæg…. Må alle dine hellige venner ikke se hvad du skriver på Hodja´s blog??????? Det er slapt.

  39. @”Ziesta: Hvad de læser eller ej, er jeg personligt ligeglad med, diskussioner der har med “Hodjas” “blog” at gøre, holdes derovre. Jeg bestemmer her, hvad du åbenbart ikke har fattet. Andre før dig, har skam prøvet at indsætte halve diskussioner fra “Hodjas” “blog” før i tiden, men uden det store held, da den slags ikke bliver taget seriøst blandt de rigtige bloggere, altså den slags, som formulerer deres egne indlæg uden at “låne” fra hid og dig uden at spørge om tilladelse til det.
    Dit navn? Det er et synonym, hvis du ikke skulle være stødt på den slags før?
    Discussion over and out…

  40. Du repræsentere altså censur….. Flot høj hellige Maltesen. Tror jeg vil bede Hodja om at slette alle de indlæg fra nu, hvis han ikke vil det, er det nok fordi underholdsværdien er for stor. HAHA.

  41. Og du som råber op om at folk stjæler dit avtar, burde slette indlæg hvor folk hugger andre folks navne….

  42. @”Ziesta”: Du er åbenbart uden for pædagogisk rækkevide siden du tror det. Jeg sletter kun det, som ikke har noget at gøre her eller spam.
    Jeg har overhovedet ikke stjålet noget fra dig, udelukkende redigeredet et indlæg, hvor indholder ikke havde noget af gøre her…

  43. definere det du ikke mener har noget at gøre her???!!!!! Du har overhovedet ikke redigeret noget indlæg, du har slettet det… ynkeligt.

  44. “Ziesata”: Hvorfor finder du ikke en anden sandkasse at lege i?

  45. Hej Maltesen!
    Synes klart at du skal holde fast på dine ophavsrettigheder, og naturligvis gøre opmærksom på det, når nogen andre benytter dine ting. Derimod synes jeg det er møgærgeligt, at Hodja og venner nu fik lejlighed til at vise sig frem her på din blog. Måske skulle du overveje, kun at godkende kommentarer der holder sig til emnet.
    ps. Apropos tilladelsen til at anvende lange citater af andre (som visse tror sig berettiget til) kan jeg bare opfordre til en genopfriskning af nugældende lov og praksis på området.

  46. @Harning: Det gør jeg skam også – problemet er bare, at den slags typer, der ikke fatter den slags, som regel er helt uden for pædagogisk rækkevidde og derfor ikke i stand til at se forskel på dit og mit.
    Grunden til, at jeg lader dem stå i kommentarerne er, at andre kan få lov til at se dem udstillet for de latterligheder de kommer med frem for at de skulle godkendes eller bare slettes med hård hånd.
    Jeg vil opfordre og måske skrive til de pågældende bladhuse, at de skulle kigge lidt på den pågældende “blog” og undersøge, om der skal køres en sag mod vedkommende, som misbruger ophavsretten og se, hvad retten siger til det, så der kan blive danne præsedans på området. For, den omtalte “blog” er langt fra den eneste på wordpress.com som misbruger lovgivningen i politisk øjemed rettet mod visse etniske og religiøse grupperinger i landet.

  47. God ide!
    Flere informationer om ophavsret kan findes her:http://www.infokiosk.dk/sw37788.asp
    De er endda skrevet så simpelt at selv …visse personer ville kunne forstå dem😀

  48. @Harning: Tak for det tip🙂

Skriv et svar

