Stenhugger humor

På vejen hjem fra arbejde, fik jeg set dette skilt hos en stenhugger ude i Sydhavnen:

Så man håbe på, at de ikke “stjæler” stenene…

4 responses to “Stenhugger humor

  1. Ja – de er flotte, men hvad skulle de da også bruge den til, hvis de stjaal det ..?🙂

    Hmmm.. Medmindre de stiller dem ude i deres have…

  2. @Güla Kockbay: Det ville nok se lidt underligt ud med gravstene omme i baghavnen grænsende til det suspekte:mrgreen:

  3. Hahaha Ja, det er ikke engang løgn… Men det er fordi, jeg engang har været en stor stensamler, jeg samlede på flotte sten jeg fandt alle mulige steder fra,,,, og som eks-stensamler kunne jeg da godt have tænkt mig, at have sådan en flot sten i min have🙂 hehehe…. Men efter nærmere overvejelser, ville jeg nok lade være…. som du siger, det ville virke suspekt, og der ville være gyser i luften😦

  4. Og ja – jeg skal lige tilføje, at jeg så ikke ville betragte det, som en GRAVsten, men blot en flot sten🙂 hehehe…

Skriv et svar

