Det vildeste sted i byen

Dagen i dag har budt på forholdsvis godt vejr og det betød, at jeg lod Tour de France være Tour de France og tog en tur i Zoo, der ligger mindre end 10 min fra mit arbejde på Frederiksberg.

Det egentlige begrundelse for at bevæge mig derop er, at Therese har stillet den næste opgave for fotoudfordringen, som jeg deltager i, da den svære del består i, at tage et nærbillede af et insekt og Zoo bør være det bedste sted for den slags…

Uden at skulle afsløre for meget på nuværende tidspunkt kan jeg nævne, at mit billede er taget og klart til at blive sendt ind, når vi når den 1. august. Imens kan I nyde andre af de billeder, som blev taget i Zoo ved samme lejlighed:

En plettet sæl nyder en tur i vandet…

En søløve med unge…

3 præriehunde har opgivet at lave noget som helst i varmen…

15 responses to “Det vildeste sted i byen

  1. Nissen har desværre aldrig været i Zoo – men det står højt på ønskelisten over steder, der skal besøges SNART!
    🙂

  2. @Brian: I skal være så ganske velkomme i byernes by😎

  3. @malte: Vi bor der jo allerede – altså i byernes by aka smilets by!🙂

  4. @Brian: Byernes by er Hovedstaden aka København, mens smilets by er Aarhus…

  5. Jeg troede at “Byernes by” var Paris?

  6. @M-alo: Man må vel gerne have lidt overdrivelse på sin bys vejende😉

  7. Pingback: Zoo og inskter » M-ALO’s Monologer : Om alt og intet, og hvad derimellem hører!

  8. Altid hyggeligt i zoo🙂 og godt du kunne rive dig løs fra Tour🙂
    Og igen smukke billeder og held og lykke med fotoudfordringen😉

  9. Cute… De sæler er da bare ikke til at stå for!

  10. @Gülay Kacbay: De lange transportetapper mellem bjergene, hvor der absolut intet sker, kan jeg altid rive mig løs fra. De skal bare overståes i en hvis fart🙂

    @Anne: Der er noget hygsomt over dem😀

  11. På den anden side skal jeg da lige love for, at “de lange transportetaper mellem bjergene, hvor der absolut intet sker” blev voldsomt spændende.

  12. @JLo: Hvis du tænker på gårdsdagens enkeltstart, er det undtagelsen fra regelen😀

  13. Jeg tænker også på den etape, hvor Vino og co. gik i aktion og satte Moreau.

  14. @JLo: Hvornår er Moreau ikke blevet sat på årets Tour:mrgreen:

  15. Jaja… men spændende var det altså alligevel!

Skriv et svar

