Det med billeder

Siden M-alo forærede mig et års professionelt medslemsskab af flickr for at bevise for mig, at det er bedre at have en konto her frem for på webshots, hvor jeg i sin tid startede med at ligge billeder ud, er der virkelig kommet gang i at oploade billeder på min fotoside fra ferien i Norge. En pro side hjælper, når man har mere end 800 billeder at uploade…

Lige nu er der uploadet 115 billeder og de bliver opdelt i forskellige set, som kan omhandle skibene fra Hurtigruten, fugle som f.eks. ørne, biler og fly.

Hvis du vil se billederne, som jeg skriver om, så klik på den kasse ude i højre side af bloggen, hvor der står noget med “More Photos” under det felt, som hedder “Flickr Photos”…

Skriv et svar

