Metallica billet sælges

Da jeg desværre af flere grunde ikke kan komme til koncerten med Metallica på fredag, sætter jeg den hermed til salg via min blog. Normalprisen er 640 kr. plus gebyr, men jeg sælger den for 600 kr. max.

8 responses to “Metallica billet sælges

  1. Ærgerligt… Jeg ved du havde glædet dig til den koncert!

    Jeg kan desværre heller ikke “overtage” billetten, da jeg glæder mig ligeså meget til at høre Tower of Power i Tivoli, den dag!

  2. @M-alo: That’s life…

  3. Surt at måtte opgive en koncert med et stort navn.

  4. Tillykke med din Flickr konto. Jeg tror, du bliver meget glad for den. Det er jeg ihvertfald for min. Fik du afsat billetten?

  5. @Deborah: Takker – jeg er faktisk allerede meget glad for den 🙂 – billetten fik jeg ikke afsat…

  6. Metallica… Hmm… det lyder meget spændende faktisk… meen Maltesen måske skulle du sælge den via DBA, og det er jo gratis at oprette en salgsannonce 🙂

  7. @Gülay Kacbay: Det er desværre for sent med det forslag, da koncerten var i fredags 😦

  8. Ups.. ja, det var ærgerligt, men sådan ka det gå nogle gange…

Skriv et svar

