Travlhed præger mig

Midt i en tid, der er præget af smatten på Roskilde Festival og et formodet terrorangreb i  Glasgow, er jeg kommet i gang oven på min ferie i Norge. Mandag morgen startede vi lige på og hårdt med at flytte vores kontor fra en 3. sal på et plejehjem over til Nordens Plads, hvor vi nu befinder os i den lave del af det, der kendes under Domus Vista. Efter flygtningen har jeg været forbi vores gamle kontorer for at tjekke om alt er kommet med og få fjernet de sidste spor af vores tilstedeværelse, hvilket har fået undret mig over, hvordan vi har fået plads op til 28 mennesker på så lidt plads. Nu har nærmest oceaner  af plads og masser af lys ind af vinduerne. Selve flygtningen fik vi dog flyttemænd til at ordne, mens vi andre så kunne passe vores arbejde ude i marken så at sige.

Turen på cykel til og fra arbejde skal lige have en mindre justering så jeg vender mig til at køre en ny rute i forhold til den, jeg har kørt de sidste 6 år. Man er vel et vanemenneske…

Billeder og video fra ferien er ved at blive redigeret i skrivende stund, hvor næsten 300 ud af godt 800 billeder er blevet oploadet til mit private fotoalbum.

Alle de mange ting som har skulle ordnes oven på ferien har sat sit præg på min manglende aktivitet her på blog, der har skiftet udseende endnu engang, da der er lidt problemer med det andet design. Om jeg skifter tilbage igen, må vi se. Desuden har jeg bare haft brug for at være stille for mig selv og bare nyde stilheden, når jeg er mig selv.

Oven i alt det andet har der været lidt brug for at bede for nogle af mine rigtige gode venner, der tilbage  i starten af året mistede deres far og her under min ferie, gik deres mor så også bort. Og selvfølgelig kan jeg heller ikke lade være med at tænke over, hvordan det vil være at miste mine egne forældre en skønne dag især, når de ikke er kristne.

Skriv et svar

