Fotoudfordring

Therese Elmkvist har en fotoudfordring kørende, som jeg har meldt mig til. Oven i købet har hun sin egen gruppe kørende ovre på flickr, som jeg har meldt mig til.

Den nemme: Grøn

Den svære: Frøperspektiv

Begge billeder kan ses i naturlig størrelse ovre på flickr.

2 responses to “Fotoudfordring

  1. Har du ikke misforstået “Den Svære”?

    Så vidt jeg har forstået skulle det være “Forfald i frøperspektiv”. Der er ikke meget forfald over dit ellers meget flotte billede!

    …Og nåh, ja; velkommen hjem!

  2. @M-alo: Jeg tog det skam meget seriøst, da jeg udvalgte det billede til at være det svære, da jeg så noget forfaldendt over himmelen/skyerne ud over, da de dannede noget, der kunne minde om et ansigt.
    Ellers tak🙂

Skriv et svar

