Det breder sig

I forbindelse med koncerten med Karl Bartos forleden fik jeg taget en del billeder, hvoraf nogle stykker er publiceret på min egen flickr.com site, hvilket jeg i dag kom til at nævne på hans site på myspace.com, hvilket medførte at jeg kort efter fik en mail fra Karl Bartos personligt, som meget gerne kunne gøre brug af billederne på hans nye sites…

4 responses to “Det breder sig

  1. Godt gået! Det giver en vis tilfredsstillelse at se sine billeder blive brugt… 😉

  2. @M-alo: Nemlig og så lige af en anderkendt musiker, så er det da meget godt gået 🙂

  3. Maltesens billeder kender jeg, men hvem er karl Bartos? OK, en af Maltesens venner 😉 Godt gået, Maltesen!

  4. @NikolajKJ: Karl Bartos er tidligere medlem af den tyske gruppe, Kraftwerk…

Skriv et svar

