Skriften på væggen?

Inspirationen er hentet fra det tidligere nævnte Pictures of Walls – dog er dette billede taget på Amager lige mellem Amagerbro St. (Metroen) og Amager Centret…

14 responses to “Skriften på væggen?

  1. 24 problems – and counting…

    Oh ve oh skræk😮

  2. @Linealis: Nemlig😀 – og derfor bør man altid være udstyret med mindst tre gode venner, der kan hjælpe en, hvis man står i problemer til over halsen😉

  3. Utroligt at det nederste gule er fri for grafitti …

  4. @Fru Green: Jeg tror faktisk ikke, at der nogen sinde har været grafitti på muren siden det nuværende billede er blevet malet…

  5. Flot maleri! Med eller uden problemer!😉

  6. Det er vist nok en mand ved navn John Kørner, der har malet det. Jeg er ret pjattet med. Jeg tror nok, det findes i flere forskellige udgaver. Også i almindelig billedstørrelse.

  7. @Capac: Nemlig
    @JLo: Jeg har lige siddet og kigget nærmere på det og må faktisk give dig ret. Det er er nemlig John Kørner, som har malet det omtalte billede ved Amager Centret – hvor kender du ham fra?

  8. Hmmm… jeg kender ikke så meget til ham. Jeg så bare billedet i en bog på et tidspunkt, og lagde særligt mærke til det, fordi jeg ofte er gået forbi vægmaleriet ved Amagercentret.

  9. @JLo: Jeg har ikke set billedet i nogen bog, men bare lagt mærke til det de mange gange, jeg har været i Amager Centret og er kommet dertil den vej eller har skullet tage Metroen…

  10. Det billede har jeg godt nok beundret mange gange på vej mod Amagercentret. Jeg tænkte at det måske var inspireret af historien om Konen med æggene?

  11. @Schjelde: I så fald er hun ved at tabe nogle af dem😆

  12. Det gør hun jo også i historien – den allesammen, faktisk😉

  13. ups, “dem”

  14. @Schjelde: Det med “dem” eller “den” er lige så svært som “nogen” eller “nogle”😆

Skriv et svar

