En hjort kom forbi

6 responses to “En hjort kom forbi

  1. På en eller anden måde ser det rimelig fake ud – tror bilen vil få skader af at ramme en hjort på den måde…

  2. @Henrik: Det kan jeg godt have min tvivl om, da fronten på bilen ligger næsten nede i jordhøjde og går stejlt opad mod føreren af bilen. Så jeg tror ikke det er fake i denne video…

  3. Nu skal jeg ikke lade som om jeg ved en hel masse om hverken biler eller hvad der sker når de rammer et dyr – men netop den form sådan en racer har vil jeg mene betyder at hjorten skal flyve hen over bilen og ikke op i luften. Desuden er den slags biler jo som oftest lavet af lette materialer som jeg sagtens kunne forestille mig går i stykker ved sådan en påkørsel…

    Men, det er jo svært at vide – og det at kameramanden reagerer på påkørslen får det da til at se troværdigt ud.

  4. Faktisk så jeg slet ikke hjorten første gang… så jeg tænkte – hvad snakker han om? Men nu kan jeg se det – sejt stunt.

  5. @Henrik: Tilgengæld tror jeg ikke, at føreren af bilen overhovedet nåede at registre hvad der skete…

    @JLo: Nemlig😀

  6. Maltensen – jeg undrede mig også over den totale mangel på reaktion fra føreren. Jeg tror du har ret i han næppe har nået at registrere det.

Skriv et svar

