Et nyt hype overhaler Joost

I starten af måneden var det Joost, som var det store hype, som i søndags blev omtalt i 21 SøndagDR1, hvilket medførte temmelig meget trafik på grund af folk, som gerne ville se nærmere på Joost. Siden da er jeg blevet præsenteret for noget nyt, hvor det er muligt at se live TV via computeren uden nogen form for tekniske hjælpemidler som TV-tuner . Programmet hedder Zattoo og er ganske gratis at bruge.

For danske brugere er der mulighed for at se DR1, DR2, TV2, NRK1, NRK2, SVT1, SVT2, TVPolonia, ZDF og ARD på nuværende tidspunkt. Flere kanaler vil komme til.
Og nej, du behøver ikke at smide en kommentar for at kunne bruge programmet, du skal bare tilmelde dig på deres hjemmeside.

screendump-dr2-pa-zattoo.jpg

Screendump som viser DR2 på Zattoo

screendump-tv2-pa-zattoo.jpg

Screendump som viser TV2 på Zatto

6 responses to “Et nyt hype overhaler Joost

  1. Det er da en forbedring i forhold til Joost, at man kan se DR1, DR2, og TV2.

  2. @NikolajFR: Man kan godt se DR1 på Joost, men det er kun et mindre udvalg af programmer – de er åbenbart ikke godt i livemode endnu…

  3. Indtil der kommer flere programmer på så tror jeg bare Zattoo får lov at blive i skuffen. DR1+2 og TV2 ka jeg se på det rigtige fjernsyn i bedre kvalitet og de øvrige kanaler – hva ska jeg bruge dem til? jeg forstår jo ikke hva de siger alligevel…🙂

  4. Nyt template? Det ser godt ud, Malte!

  5. Det er lidt fejlen ved Joost, at det stort set kun er færdige programmer, og ikke live tv. Så synes jeg det ser lidt bedre ud med Zattoo. Hvis det så også virker når man er udenlands, så man kan se dansk tv når man er på ferie, ja så er det fantastisk!

  6. @Henrik: Norsk og svensk er ikke svære at forstå end jysk😉 – desuden er det smart, når du kan tage din blærbare med til udlandet og se dansk TV på den…

    @Brian: Jeps og tak😀

    @M-alo: Og derfor overvejer jeg også at stoppe med Joost og bruge Zatto fremover. Det med udlandet får jeg afprøvet om nogle uger, når jeg er i Norge,,,

Skriv et svar

