Reklame på DR

I går aftes på DR i 21 Søndag havde programmet med en ellers veloplagt Anders Beck Jensen et indslag om programmet Joost, som jeg sender ud til folk, der gerne vil have en invitation til at se indholdet. Det eneste Anders Beck Jensen glemte at nævne er, at man altså skal skal inviteres.

Nok om det. På internettet har det givet travlhed på statistikken, da det forløber sig på følgende måde:

joost 110
joost tv 16
invite to joost tv 3
kunsten at græde i kor 2
forskellen på coca cola light og zero 2
installationskunst 1

Et eller andet sted burde jeg jo takke DR for den gratis reklame…

6 responses to “Reklame på DR

  1. Det må jeg nok sige! Endnu engang har licenspengene vist sig at være godt givet ud..

    Nå, men det er en smule pudsigt, at det lige skulle ske nu. Jeg kan huske at du får nogen tid siden nævnte at du uddelte Joost-billetter. og det er i denne forbindelse jeg har vovet mig forbi!

    Måske du har en til mig?😀

    /Lind

  2. Hov, netop har jeg opdaget, at tilmelding er mulig hos dem selv.. My bad!

  3. @Lind: Helt i orden🙂

  4. Hvad synes du egentlig om Joost? Jeg fik en invitation for nogle måneder siden og installerede programmet, men syntes ikke rigtigt om det.

  5. Det har da sine momenter, når man tænker på det kun kører i betaudgave på nuværende tidspunkt.

    Eller ved jeg der er et alternativ til Joost derude, som jeg ikke lige kan huske navnet på…

Skriv et svar

