Stram i masken

Nogen egentlig kommentar er der vel ikke brug for – billederne lader jeg tale for sig selv…

Tak til kiosken på Englandsvej for at have humoristiske billeder ude på fortorvet…

6 responses to “Stram i masken

  1. Ord bliver så fattige…

  2. Jeg ved ikke, hvad man skal sige, men hvis jeg kom til en erkendelse af noget, som er kendt for alle og enhver, ville jeg måske ikke skrive en bog og udstille at jeg var let at trække en elefant forbi…

  3. @Brian: Måske skulle du kigge på billederne under Flickr Photos (bare et hint)…

    @NikolajFR: Enig, hun kunne måske nøjes med at fortælle det til et ugeblad i stedet for 😉

  4. Er det egentlig ikke også det hun har gjort?

  5. @NikolajFR: Jo, fortalt det til en journalist fra Se og Hor og derefter fået det ud på bogform – det virker nu som om, at det er udkommet i det forkerte format (bog), da det havde passet bedre til en række artikler i ovenstående ugeblad…

  6. En gammel vittighed fortæller om en mand som for 30 år siden løb gennem Moskvas gader og råbte .”Bresjnev er et svin!” Han fik 21 års fængsel: 1 år for at fornærme partichefen, og 20 år for at røbe en statshemmelighed!

Skriv et svar

