Søg og du skal finde

Det kan åbenbart være meget interessant at skrive søgeord på butikskædernes hjemmesider. Tag nu f.eks. Bilka, som jeg for sjov skyld prøvede i forbindelse med en søgning på ordet “kuffert”, da jeg har ferie om en måned og skal bruge en ny kuffert i den forbindelse.

Ordet “kuffert” blev indtastet og dukkede der nogen oplysninger om kufferter frem? Nej, det gjorde der ikke – tilgengæld er jeg blevet meget klogere på udvalgte ManPower produkter som stiksave af en hver type, fræsere og båndpudsere, bare for at nævne nogle få produkter. Godt nok findes der kufferter til disse sikkert meget udmærket produkter, hvis man enten er gør-det-selv-selv-typen eller håndværker, men de kan næppe bruges til at pakke tøjet i…

Listen får I her:

Søg

16 Dokument(er) fundet.
ManPower pendulstiksav (Sortiment) (67 % )
800 Watt, pendulfunktion, smig 0 – 45 grader, max. savdybde 85 mm (træ), 10 mm (stål), 20 mm (aluminium), lasersigte, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower rundsav (Sortiment) (67 % )
1400 Watt, klingestr. Ø185/Ø20 mm, max. savdybde 64 mm, smig 0-45 grader, lasersigte, softgrib, leveres i kuffert
ManPower bajonetsav (Sortiment) (67 % )
750 Watt, 500 – 2.500 omdr./min., max savdybde 200 mm (træ), 20 mm (aluminium), 10 mm (stål), klingevandring 20 mm, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower vinkelsliber 230 mm (Sortiment) (67 % )
2350 Watt, blød opstart, slibeskive Ø230 mm, 6.000 omdr./min., spindellås, vendbart håndtag, justérber beskyttelsesskærm, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower båndpudser (Sortiment) (67 % )
810 Watt, slibebånd 76 x 533 mm, 1.900 – 3.200 omdr./min., variabel hastighed, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower 4,8 Volt skruetrækker (Sortiment) (67 % )
16 momentindstillinger, automatisk spindellås, frem- og tilbagedrift, 3 knækindstillinger, soft grip. Leveres i kuffert med 40 stk. tilbehør.
ManPower el-høvl (Sortiment) (67 % )
900 Watt, høvlebredde 82 mm, høvledybde 0-3 mm, falsdybde 0-20 mm, 11.000 omdr./min., støvpose, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower overfræser (Sortiment) (67 % )
1250 Watt, 11.000 – 28.000 omdr./min., max. fræsedybde 50 mm, skaftdiameter Ø6,35/Ø8 mm, variabel hastighed, leveres i kuffert incl. parallelanslag, cirkelføringsspids og fræsejern
ManPower 18 Volt bore-/skruemaskine (Sortiment) (67 % )
18 Volt, 2 stk. 1700 mAh batterier, slagfunktion, 2 gear, momentindstilling, frem- og tilbageløb, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower slagboremaskine (Sortiment) (67 % )
620 Watt, boring/slag, frem- og tilbageløb, dybdestop, støttehåndtag, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower Bor, bits og hulsavssæt (Sortiment) (67 % )
100 dele med alt til bore-/skruemaskinen. Leveres i praktisk kuffert/ophængningsskab.
ManPower 14,4 Volt bore-/skruemaskine (Sortiment) (67 % )
14,4 Volt, 2 stk. 1500 mAh batterier, 1 times lader, frem- og tilbageløb, 2 gear, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower vinkelsliber (Sortiment) (67 % )
950 Watt, slibeskive Ø125 mm, hastighed 3.000 – 11.000 omdr./min., spindellås, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower rystepudser (Sortiment) (67 % )
200 Watt, slibeflade 90 x 187 mm, 10.000 omdr./min., softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower trekantsliber (Sortiment) (67 % )
125 Watt, slibeflade 140 x 140 x 80, 14.000 omdr./min., softgrib, leveres i kuffert incl. tilbehør
ManPower excentersliber (Sortiment) (66 % )
300 Watt, Slibeflade Ø125 mm, 4.000 – 11.000 omdr./min., variabel hastighed, softgrip, leveres i kuffert incl. tilbehør
SØG

Og får at bevidne rigtigheden, har jeg lavet en screen billede fra Bilkas hjemmeside:

bilka.jpg

Men, hvor blev kufferten af i det store billede?

P.S.: Billedet fra Bilka’s hjemmeside, bliver nemmere at se, hvis der bliver højre-klikket på det…

5 responses to “Søg og du skal finde

  1. Det er fordi, at når man rejser til de midlertidigt autonome områder mod nord, skal man bruge rygsæk:mrgreen:

    Og ja, jeg ved godt at man ikke kan skrive “fordi at”

  2. @NikolajFR: Nu er jeg kommet langt over den alder, hvor man rejser som back-backer, så jeg vil gøre det så mageligt for mig som muligt, når det skal være med noget, som nærmest ligner krydstogtskibe😀

  3. Jaja. Men så kan du jo se hvad du går glip af her. Og specielt til ære for dig.

  4. @NikolajFR: Hvordan har du lavet de indramninger på billedet, så man kan se hvad det er?

  5. Klik på et af dine billeder. Øverst til venstre klikker du på “Add note”, og så er man kørende. Man kan også tilføje noter til andres billeder. Se fx. dit eget billede af Pia K:mrgreen:

Skriv et svar

