Elektronisk godfather på Rust

En af den elektroniske musiks helt store helte gæster Rust på Nørrebro denne sommer, hvor ingen ringere end Karl Bartos vil give koncert d. 7. juni.

Hvis navnet ikke lige siger det helt store hos alle, kan jeg afsløre, at Bartos er en af de fire originale medlemmer af Kraftwerk, men valgte i starten af ’90erne en solokarriere frem for et af verdens første elektronisk grupper.

Det bliver ikke kun os i den østlige del af landet, som får glæde af at høre den elektroniske godfather, da selv jyderne kan høre ham i Studenterhuset i Ålborg d. 8 juni og  på Fabrikken i Århus d. 9. juni.

6 responses to “Elektronisk godfather på Rust

  1. Desværre spiller han så sent på aftenen, at jeg ikke kan nå det! Det er ikke god skik i mine øjne, at lægge koncerternes starttidspunkt efter kl. 21:00 på hverdage…

  2. @M-alo: Surt – er det pga. arbejdet?

  3. Ja, jeg vil ikke købe billet hvis jeg ikke er 100% sikker på at jeg kan blive i koncertens fulde længde.
    (Jeg må lige forhandle lidt; det kan være jeg kan få arrangeret lidt flex-tid netop den dag, men det er svært når natholdet er så lille som det er (vi er kun 3 personer, og er der 1 der er syg, og 1 der har ferie, er der ligesom ikke så mange muligheder for fleksibiliteten).

  4. @M-alo: Surt, men håber på det bedste 🙂

  5. Det lader sørme til at vi får endnu en chance for at mødes…
    Jeg bad om fri (og i følge mit eget nærstudie af ferieplanen, ser det ud til at kunne lade sig gøre).
    – Jeg får først endeligt svar i morgen, men jeg tog chancen og bestilte en billet, så jeg dukker op!!!
    (Det manglede jo også bare, da det jo var mig der gjorde dig opmærksom på mandens seneste album!)

  6. @M-alo: Det ser stadig ud til, at GUF ligger inde med albummet, dog til 80 kr…

Skriv et svar

