Joost TV

Jeps, jeg er selv blevet inviteret til at downloade og dermed afprøve det nyeste fra Janus Friis og Niklas Zennström, som de fleste nok kender i forbindelse med Skype og Kazaa. For dem, der ikke lige kender dem, kan jeg fortælle, at de to fyre lavede nogle af de mest omtalte fildelingstjenester, som siden hen er blevet solgt til anden side for x antal milliarder kroner…

Godt nok har de tjent flere penge end jeg nogen sinde vil komme til inden for min branche, men det holder dem åbenbart ikke tilbage med at finde på nyt. Denne gang er det TV’et som er under angreb, da de vil gøre det muligt at se TV via computeren og internettet – gratis. Tjenesten hedder denne gang Joost og er i beta udgaven lige nu. Det betyder som tidligere nævnt, at man skal inviteres til at kunne downloade tjenesten.

joost.png

Hvis nogen gerne vil prøve det, så smid lige en besked…

P.S.: I bliver taget i grupper af ca. 10 af gangen, så jeg ikke skal holde vagt over mailen hele tiden – desuden er der også lige en opfordring til at skrive for- og efternavn, da jeg ellers forbeholde mig retten til at skrive et eller andet åndsvagt efternavn…

Update – vigtigt: Det er nu muligt at tilmelde sig via Joost, så derfor lukker jeg for kommentarfunktionen for denne gang…

108 responses to “Joost TV

  1. Hej, jeg har hørt om det og det lyder spændende – jeg vil da gerne prøve det.

  2. Jamen jeg er da frisk på at prøve det af. pt ser jeg TV på min pc ved hjælp af et TV-kort, så vil da gerne prøve noget alterneativt også.

  3. Tak for det

  4. Pingback: Melatonin Joost «

  5. Hovsa!

    Jeg hopper op på ryggen af Frk. Szabo og si’r ligeledes, ja tak.
    MAC eller ej, jeg tester gerne🙂

  6. jeg vil gerne have en version til mac – powerpc…nåh nej..det kan man jo ikke…

  7. Jeg er meget meget nysgerrig og vil enormt meget gerne prøve det nye fra Joost

  8. Tak, maaange tak, det var hurtigt

  9. Taaak, det er squ’ da egentligt meget fedt! Og man må vel formode, at det med tiden bliver i ægte HDTV-opløsning(?).

    Det ser ud som om, at jeg inde fra MyJoost frit kan invitere andre.. Er det korrekt antaget?

  10. Er også ved at revne af nysgerrighed. Selv om de ikke kan finde ud af at stave til Juiced, kan det jo godt være et udmærket program alligevel🙂

  11. Jeg vil også gerne ha’ en invitation.

  12. Joost er et fint koncept (bortset fra at jeg lige pt. ikke kan få det til at virke😦 ), men hvis man ikke er til formel 1 eller musikvideoer, skal man pt. ikke lede længe for at finde noget mere interessant…

  13. c bagger

    Er det noget der ligner Democracy Player. eller bare et ripoff af Newteevee ?
    Jeg kan ikke finde andet end en minimalistisk kanalguide der er en kopi af en tiendedel af den fra DP. Gammel vin på nye flasker! ???

  14. Michael Jensen

    Vil også gerne have en invitation….
    på forhånd tak

    mvh
    michael

  15. Virupan S

    Hej.. ville være rigtig glad hvis jeg kunne prøve Joost. Så du må virkelig gerne sende mig en invitation hvis du synes jeg er værdig.

    mvh

    virupan

  16. Vil da meget gerne prøve Joost.
    På forhånd tak…

  17. jeg vil også være rigtig glad hvis jeg kan prøve joost

  18. Hvis jeg sprøger pænt, så ville jeg da bliver rigtig glad for en invation til Joost.
    På forhånd TAK🙂

  19. Hej , Jeg har forsøgt de gængse “free tv from internet” programmer og kun konstateret at det er crap. Det er ikke godt, men det er en start og med tiden må det blive bedre. Kan man krænke monopolet og de latterlige krav til licensbetaling, læs “lorteprogrammer”, så er vi godt hjulpet med et større udvalg. Jeg ville gerne prøve JOOST. Så en invite ville passe perfekt, da Jeg i forvejen surfer efter alternativ underholdning.
    Hilsen og på forhånd tak

  20. Rene Madsen

    Ville også blive meget glad hvis jeg fik en invitation til Joost….
    på forhånd tak

    mvh

    Rene

  21. Virupan S

    Tusind tak for invitationen, har ledt længe efter den:-)

  22. Ane Sofie Winther

    Hej… jeg kunne godt tænke mig og se nærmere på det joost hvis nogen kunne sende den til mig vil jeg blive meget glad foe det…
    På forhånd tak…

  23. hej. Ville gerne se på Joost – så håber du gider smide en inv…

    På forhånd takker!

  24. Jeg ku godt tænke mig at prøve JOOST

    På forhånd tak

  25. Rasmus Jensen

    Jeg kunne godt tænke mig at prøve joost. Ville blive meget glad for en invitation.

    På forhånd tak
    Rasmus

  26. hej kunne godt tænke mig en invitation til joost.

    på forhånd tak
    jørgen

  27. Heeej

    ville blive rigtig glad for en invitation til joost.

    det ville bare være perfekt under rejser rundt omkring

    på forhånd rigtig mange tak

  28. Maria og Kristian

    hej hej

    vi er rigtig nysgerrige for at prøve Joost.specilt pga. muligheden for at se de mange udenlandske kanaler
    så hvis du synes vi fortjener det må du rigtig gerne sende os en invitation

    på forhånd rigtig mange tak

  29. vil også gerne bede om en invitation efter at have set et program om det i tv

  30. Helene Sostack

    Hej – jeg vil også gerne inviteres – da jeg kun kan se dr1 – dr2 – og tv2.
    På forhånd tak.
    venlig hilsen
    Helene

  31. Hej
    Jeg ville da ikke sige nej til en lille invitation, det er endnu en god ide fra Janus og Co. Og Joost er også et ret cool navn.

    Så send endelig en invitation.
    På forhånd tak,
    Kenneth

  32. Hej,

    Jeg er ret nysgerrig efter at prøve Joost, så det ville være dejlig med en invitation.

    På forhånd tak,
    Erling

  33. Svend Aage

    Meget gerne. Tak

  34. også mig også mig også mig!!!

    thanks😉

  35. Thomas Bekker

    Ja så går han igen i kødet på de store drenge……. Hmm kunne han ikke lige kigge på benzin prisen🙂

    Og en inivi ville være mega cool.

    Tak til Janus Friis og Niklas Zennström

    Venlig hilsen
    Thomas Bekker

  36. Inge Cederberg

    Jeg vil blive rigtig glad for at prøve “the juice”! På forhånd tak.

    Og så knap så meget tak for den der “hvilken bil er du”-test. Det er bummer at være en Hummer (den sved godt nok)

  37. @Inge Cederberg: Kun når man ser på, hvad uhyret drikker af brændstof…

  38. hey,
    ville bliver meget glad for en invite..
    thanx
    A

  39. brian jensen

    Hej jeg vil gerne have en invitation til joost, Hvis du har flere tilbage.

    M.V.H.
    Brian Jensen

  40. Hey
    Det ser sku cool ud. Hvis der er flere invites er jeg klar

    Dennis

  41. Prøver lige med den rigtige mail adr. hehe

  42. Brad Restell

    Hej

    Jeg vil have en invitation til Joost tv

    mvh
    B.

  43. Herman Petersson

    Hej

    Jeg ville også være taknemmelig for en invitation til Joost.

    mvh.
    Herman

  44. Kristoffer Bech

    Hey

    Jeg vil også meget gerne afprøve Joost så send mig endelig en invitation🙂

    Hilsen Kristoffer

  45. Jeg vil meget gerne have en invite til joost og mange tak på forhånd har ledt overalt

  46. kenneth tranck

    hej
    gerne en invitation det vil være skønt

    hilsen kenneth

  47. Hej du må meget gerne sende mig en invite

  48. John Andrews

    Jeg vil gerne afprøve Joost.

    mvh

  49. Jeg ville blive meget glad for en invitation, så jeg bliver i stand til at afprøve Joost.

    Venlig hilsen

    Suzette

  50. Hej

    Jeg har hørt meget godt om joost, og kunne derfor godt tænke mig selv at opleve det, er det noget du kan hjælpe mig med?

    Med venlig hilsen

    Anders Nielsen

  51. Torben Pold

    Jeg vil gerne inviteres til Joost, så jeg kan sætte mig ind i de nye muligheder, det giver. Senere vil jeg så give kendskabet videre til mine videbegærlige elever.

  52. Freddy Timm

    Hej.

    Ser enomt spændende ud, kunne godt bruge en invitation.

    Med venlig hilsen
    Freddy

  53. Jens Gammelgaard

    Ja tak jeg vil gerne have en prøve.
    VH

  54. Hej igen er blevet invitet, men tak og fed blok du har!

  55. så bare lad være med at sende en

  56. Mette Christ

    Hvis du har flere tilbage, så vil jeg meget gerne deltage🙂

  57. joost pyramiden voxer (-:

    utroligt hvad der kan ske med nogle enkelte invotes.. jeg har stadig lidt tilbage her..
    http://turbino.wordpress.com/2007/03/11/vil-du-gerne-teste-joostcom/

  58. Hej hej
    Jeg vil også gerne have en invitation…

    askjaer (at) gmail.com

    TAK

    mvh Michael

  59. Jeg kunne også godt tænke mig at prøve joost hvis du har flere invitationer tilbage!

  60. Rune Andersen

    Hej jeg vil også meget gerne have en invitation.

  61. Marcus Stoltze

    Hey dude!🙂

    Jeg kunne meget godt tænke mig sådan en invitation!🙂

    På forhånd tak!

  62. Anders Rasmussen

    Hey dude. Jeg kunne også meget godt tænke mig sådan en invitation, da jeg ikke har noget fjernsyn og godt kunne tænke mig at se lidt🙂 På for hånd tak (sjlund@gmail.com)

  63. Freddy Timm

    Takker, fedt program

  64. Sandra Timm

    HeyHey!
    Kunne meget godt tænke mig en invitation, please ^-^!
    På forhånd tak!

    Mvh. Sandra

  65. Kristoffer Markwardt

    Hej,

    jeg vil meget gerne bede om en invitation,

    På forhånd tak
    Kristoffer

  66. Hej,

    Jeg vil også meget gerne bede om en invitation.

    Mange tak

    Kenneth

  67. Hej,

    Er blevet ret nysgerrig på Joost – jeg vil derfor blive meget glad for en invitation : )

    På forhånd mange tak

    Mange hilsener

    Flemming

  68. christian

    hej
    lyder spændende, er stor fan af skype.

    jeg vil gerne bede om en invitation
    🙂 christian

  69. Cornelia Tromm

    hej

    Jeg vil gerne bede om en invitation.
    Mvh. Cornelia

  70. Thomas Nielsen

    Hejsa!

    Jeg vil også meget gerne modtage en invitation. Sidder herude på landet med de to sølle tv-kanaler en studerende kan få plads til i budgettet (når man nu alligevel skal betale medielicens).

    På forhånd tak!

    -Thomas

  71. Erik Poulsen

    Lyder kanon at du vil bruge tiden på at hjælpe
    ser frem til at se hvad han nu har fundet på

    Hilsen
    Erik

  72. Simon Krogenlund

    Hey!

    Jeg er også vildt frisk på at teste Joost. Smid gerne en invitation i min retning🙂

    Mvh Simon

  73. argg det ser kanon ud det der joost, vil du ikke være rar at tilsende mig en invite også.. / Hilsen John

  74. Hej. Jeg er frisk på at teste joost, så send meget gerne en invitation🙂 Michael

  75. Hej!
    vil meget gerne have en invitation til joost tv.

    mvh Jimmi

  76. Kunne meget godt tænke mig en invitation..
    På forhånd tak!

  77. Peter S. Jensen

    jeg vil også gerne være med til at teste JOOST Så i må godt sende en invitation til mig
    Med venlig hilsen Peter Jensen

  78. Dennis Sørensen

    jeg vil da også meget gerne med på vogen . ud med dr og ind med JOOST

  79. Niels-Ole Heller

    Vil meget gerne have en invitation til JOOST.

  80. thomas rich

    hej hej jeg vil også gerne være med til at teste joost🙂

  81. Hugo Sørensen

    Hejsa du må da gerne smide en invitation til mig for det ser da spændende ud på forhånd tak
    Mvh Hugo

  82. Jeg er med, hvis der er flere joost billet ^_^

  83. Hamid Norasi

    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve joost tv.

  84. Dennis Jensen

    Det lyder super. Kan jeg lige prøve det også……….. ;O)

  85. Hej

    hvis der er flere,vil jeg være super lykkelig

    maria

  86. Hej
    jeg vil også meget gerne prøve joost.
    MVH Erik Deis

  87. Mogens Barfod

    Jeg så 21 søndag mokring Joost, og blev meget interreseret. Det lyder enormt spændende og det vil glæde mig meget hvis du gider hjælpe mig. På forhånd tak.

  88. Bent Jørgensen

    Kunne da være lækkert med en invitation
    På forhånd tak

  89. Hej

    Jeg har lige hørt om JOST på tv er kunne rigtig godt tænke mig at se hvad det er for en spændende nyhed, så hvi der er muligt at kunne blive inviteret af dig så vil jeg da blive rigtig glad

  90. Såfremr der er plads til en JOOST invitation til så melder jeg meg frivillig.

  91. Hej

    Jeg kiggede på joost for nogel måneder siden, men kom aldrig længere end til det. Nu hørte jeg så lige om det igen, så hvis du ligger inde med en invitation mere vil jeg bestemt ikke sige nej. På forhånd tak.

  92. Jeg vil meget gerne bede om en invitation🙂

  93. Hej jeg har også hørt om det og det lyder spændende jeg vil da gerne prøve det.

  94. Hej
    jeg vil prøve joost.
    men jeg ville gerne bede om en invitation
    MVH. Johar

  95. Leif Bundgaard

    Hej.

    Jeg kunne da også vældig gerne tænke mig at prøve JOOST.

    På forhånd tak.

  96. Rikke Jørgensen

    Jeg vil da også gerne prøve JOOST

    På forhånd tak.

  97. Keld Petersen

    Ja tak, jeg vil meget gerne teste joost.
    Send en mail hvis jeg kan få lov til at downloade.

    Tak.

  98. Hej.

    Jeg kunne da også godt tænke mig at prøve JOOST.

    På forhånd tak.

  99. Niels Jørn Lauritsen

    jeg vil også gerne prøve web tv

  100. Mads Philbert

    Tak det lyder intersant !

  101. Glen Nielsen

    Hej, jeg vil meget gerne modtage en invitation til JOOST, synes det lyder meget interessant.

    glenhn@gmail.com

  102. Jesper Rasmussen

    Hej.
    Jeg vil da meget gerne afprøve Joost.
    Har lige læst en artikel om det i GEAR og det lyder meget interessant.

  103. Hej jeg har lige hørt om Joost, lader til det er alletiders program, jeg kunne godt tænke mig at prøve det.

    Med venlig hilsen

    Kurt

  104. Peter Dzougov

    Hej.. jeg er meget interresseret i en invitation (tilmelding), bor i en forening hvor vi er blevet tilbudt IPTV (til en forhodlmæssig dyr pris) Internet TV ser ud til, at kunne slå dette – hvis billedkvaliteten holder?

    Med venlig hilsen
    Peter

  105. Christian Svendsgaard

    PLEASE… BARE en lille invitation… til mig…😉

  106. Nu kan I alle sammen selv hente invitationen direkte hos Joost