Hvilken bil er du?

Nu, hvor vi er ved det med biler, så har B.T. en quiz kørende, hvor man kan finde ud af, hvilken man er ud fra sin personlighed.

Og selv blev jeg:

“Du koster det blege ned fra himmelen, men er muligvis også det sejeste på 4 hjul. Desværre er du så eksklusiv at du kan være svær at komme i nærheden af – og ingen ved helt hvad de skal stille op med dig.”

Tryk på billedet og test dig selv,så du kan se, hvilken bil du er…

P.S.: Brian, det må være hårdt at være en Toyota Landcruiser😉

12 responses to “Hvilken bil er du?

  1. Jow jow… men jeg kan have flere dåsebajere fra Deutchland i min Landcruiser end du kan have i din lille gule sag der! hææææ hææ

  2. @Brian: Nu plejer jeg af hensyn til miljøet heller ikke at tage til Tyskland efter dåseøl, men henter dem i det lokale supermarked😉

  3. Haha, jeg var en ond ond HUMMER:

    “Usandsynlig dyr i drift og meget tung i røven. Du ligger rigtigt højt i blær-indekset – hvis man altså glemmer at tænke på hvor dyr og ubrugelig du for det meste er. Du vil gerne vise dig frem i storbyen – når de altså bygger noget bredere veje til dig.”

  4. @malte: arh… det skal du jo sige. Fromme dig!😉

  5. @Preben: Sådan:mrgreen:

    @Brian: Der er bare for langt til Tyskland…

  6. Hmmm, ka godt være de påstår den der Gallardo er eksklusiv men jeg syns halvdelen af dem der tager testen bliver den – så meget for eksklusivitet…

  7. Tjaa jeg blev så til en hummer

  8. @Taxatom: Æv…

  9. Øv, jeg er sgu også en Toyota Landcruiser :o(

    Det kan altså ikke passe – den test er totalt upålidelig :o)

    /Leif

  10. @Leif: Bedre held næste gang😉

  11. @Niels Tvesok: Surt😉

Skriv et svar

