Finnerne kan

Ovre i Finland kan de det med at lave god og progressiv musik, som næsten ikke kan laves andre steder. Lad mig starte med at nævne Lordi, som de fleste nok husker fra noget MGP fra sidste år.

Og i weekenden blev jeg så præsenteret for et andet band, som helt klart kan anbefales, nemlig bandet Nightwish, som nogle af mine venner er helt vilde med.

Efter at have rålyttet til dem i går, mens jeg prøvede at få styr på ejendommens internet og male soveværelse, må jeg indrømme, at jeg er vild med deres musik.

Det eneste minus er, at sangerinden Tarja Turunen ikke længere er medlem gruppen, men tilgengæld kan hun helt sikkert opleves på de skrå brædder som operasangerinde…

I, ude i blogland skal der heller ikke snydes for at høre og se Nightwish:

[Youtube=”http://www.youtube.com/watch?v=xAKf1gTx7qM”%5D

Dem, der gerne vil høre mere, bør rende ind til deres lokale pladepusher

2 responses to “Finnerne kan

  1. Finland…!

  2. @Michael S.: Det står der også😉

Skriv et svar

