Nye features på bloggen

Fyrene ovre hos wordpress.com har fået lavet nye features, som jeg også vil gøre brug af eller lige se an. Den første feature er en ægte web 2.0 ting, da der nu er en tag cloud på bloggen ude i højre side. Det betyder, at det nu skulle være nemmere at finde indlæg, som har fået tildelt forskellige “tags”. Kort er et tag et ord eller en kategori, som bliver tildelt hver eneste gang jeg skriver en ny post/indlæg. Og det undrer da mig heller ikke, at ordet politik er det ord, som er mest fremhævet i min tag cloud…

Den anden nye feature er et slags fildelingssystem som køres via box.net, hvor ved jeg kan dele filer ganske lovligt med andre via wordpress. Dog er der en begrænset plads på 1 GB med mindre man kaster nogle dollars efter foretagendet…

Den anden feature er lige fjernet for en tid, da den trækker for meget på vores internet i ejendommen…

Skriv et svar

