Her har I mig tilbage igen

Med en lettere omskrivning af det som Kurt Thorsen sagde efter, at han var blevet løsladt fra varetægtsfængsling i forbindelse med PFA-sagen, kan jeg godt afsløre, at jeg stadig er her.

Problemet er bare, at vores internet i ejendommen har været helt nede pga. nedbrud, der har ramt routeren som fordeler signalet ud til de 4 trådløse antenner i ejendommen. Den har ganske enkelt sendt sit sidste signal.

Grunden til, at jeg overhovedet kan skrive noget på bloggen, kan jeg takke det lokale bibliotek for, da de har trådløs internet til ære for publikum.

Selve udskiftningen af router  skulle gerne finde sted en gang i eftermiddag…

2 responses to “Her har I mig tilbage igen

  1. Avs. Ingen forbindelse til virkeligheden😦 Det er frygteligt. Jeg har selv prøvet det. Man kan ikke gøre andet end at gå rundt om sig selv mens man håber på at genvinde forbindelsen…

  2. @NikolajFR: Man finder hurtigt ud af, hvor afhængig man er af internettet😉

Skriv et svar

