En ny fotoopgave

Det ser ud til at menighedsrådet i den kirke som jeg kommer i, er ganske lydhøre over for nye ideer til hjemmesiden, som jeg godt nok ikke er webmaster for, men har nogle ganske klare forbedringer til. Sidste nye er en 360 graders panoramatur rundt hele kirken.

Jeg skrev til menighedsrådsformanden i formiddags og ganske hurtigt var der svar retur om, at det kunne han godt se fornuften i. Og nu vil han sælge ideen over for resten af menighedsrådet, herunder webmasteren for kirkens hjemmeside.

Mine inspirationskilder til den slags kommer både fra lufthavnen (se under “Oplev lufthavnen) og Fredens- og Nazaretkirke (de kører ikke med det mere…) på Nørrebro, hvor jeg har set det i brug.

Lige pt. er jeg på udkig efter det rigtige software, hvis jeg får order to go fra menighedsrådet…

One response to “En ny fotoopgave

  1. Pingback: Webmaster Arşivi » En ny fotoopgave

Skriv et svar

