Jubii

Noget godt kommer til Amager i den kommende tid – nu er det ikke kun jyderne, fynboerne og bornholmerne der skal have deres egen øl.

Nu får Amager sit eget bryghus

Og for at det ikke skal være løgn, er Amager Bryghus så kommet på den danske udgave af Wikipedia.

11 responses to “Jubii

  1. Al den snak om øl.. tsk tsk. Øl er altså stærkt overvurderet.🙂

  2. @Brian: Hov, hov. Pas nu på at jeg ikke må rette i dit indlæg😉

  3. hæ hæ…😀

  4. @ Brian: Tillad mig at citere frit fra Monrad & Rislund:

    Øl er Gud!

    …Det er det jo så nok ikke alligvel, men overvurderet? Absolut nej!

  5. Tænk, jeg var lige ved at tro du havde skrevet “Kan noget godt komme fra Amager?”

    Men udmærket initiativ – så kan turisterne få sig en sidste-øjebliks-bajer med hjem.

  6. øldrikkere er vel bare folk, der ikke tør indrømme, at de ikke er voksne nok til at drikke rødvin?!😉

    hææææhææææ

  7. @Brian: Når du og Ministeren kommer forbi Amager, skal jeg nok byde på en amerikansk øl🙂

    @M-alo: Sådan skal det være🙂

    @NikolajFR: Jeg er da et udmærket eksempel på noget godt, som kommer fra Amger:mrgreen:

  8. @Brian: Jeg har ikke noget imod rødvin, bare jeg kan skylde det ned med en kvalitetsøl😉

  9. @Malte: Dét er jo netop een af forskellene på øl og rødvin. Øl “skyller” man ned – vin nyder man i både duft og smag.

    You said it yourself 😉

  10. @Brian: Det var ironisk ment😉

  11. Pingback: En øl anmeldelse « ::: Maltesen :::

Skriv et svar

