Dylan kigger forbi

Hvis nogen regner med det drejer sig om ham med de alt for lange barkenbarter fra en amerikansk ungdoms TV-serie af tvivlsom karakter fra 90’erne, kan de ikke tage mere fejl.

Nej, det er selvfølgelig  den store musiske mester med fornavnet Bob, som giver koncert i aften i Forum. Hvis du endnu ikke har fået købt billet, så kan du sikker få en enkelt i den nærmeste Fona.

Jeg har ikke selv oplevet Bob Dylan før, men jeg er helt sikker på at det blive en kæmpe oplevelse. Desuden dukker både M-alo og Mikael op derinde.

5 responses to “Dylan kigger forbi

  1. Luke Perry.. det hedder han i virkeligheden. Og spørg mig ikke hvor jeg ved sådan noget fra!!

  2. Jeg har hørt at han har fundet guitaren frem igen. Uuh, jeg glæder mig!😀

  3. God aften, drenge! – smid endelig en anmeldelse af koncerten.

    Jeg har iøvrigt netop i dag fået købt billetter til Casting Crowns i Århus d.12. juni. Der er blevet solgt 700 billetter i formiddags – omkring 300 tilbage. Det er faktisk ret godt gået, syntes jeg.

  4. @Lars: Jeg tænkte mere på den karakter, som Luke Perry spiller i den nævnte serie af tvivl som karakter – du har vel ikke serien på DVD derhjemme😉

    @Mikael: Det samme her🙂

    @Brian: Det kan du tro – suppleret med billeder…

  5. Jeg kunne ikke finde på at købe en serie på DVD, som stadig kører på loop i fjernsynet.. – og da slet ik Beverly! (Måske Friends)

Skriv et svar

